MAZDA EUROPE SERVICE

ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΟ ΤΑΞΊΔΙ

 

Οδηγείτε στην Ευρώπη και ξαφνικά το αυτοκίνητό σας χαλάει λόγω τεχνικής βλάβης, παθαίνετε ατύχημα ή το αυτοκίνητό σας κλέβεται. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε! Με την  οδική βοήθεια  της Mazda Europe Service, έχετε έναν αξιόπιστο συνεργάτη στο πλευρό σας - έναν συνεργάτη στον οποίο μπορείτε να βασιστείτε σε οποιαδήποτε από αυτές τις τρεις καταστάσεις σε περισσότερες από 40 χώρες.

Το όχημα Mazda συνοδεύεται από οδική βοήθεια  μετά την πρώτη ταξινόμησή του. Αυτή η οδική βοήθεια επεκτείνεται κάθε φορά που κάνετε ένα σέρβις σε έναν από τους επίσημους  επισκευαστές της Mazda. Όλα τα οχήματα Mazda είναι επιλέξιμα για το Mazda Europe Service, ανεξάρτητα από την ηλικία και τα χιλιόμετρα του οχήματος.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αναφέρετε αμέσως τη βλάβη σας τηλεφωνικά στο κέντρο εξυπηρέτησης της Mazda Europe ή χρησιμοποιήστε την ψηφιακή βοήθεια βλάβης.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ +30 210 998 8191
ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΌ1 +30 210 998 8191

ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΉΣ ΒΛΆΒΗΣ Ή ΑΤΥΧΉΜΑΤΟΣ

1. ΟΔΙΚΉ ΒΟΉΘΕΙΑ | ΑΝΆΚΤΗΣΗ
ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΒΛΆΒΗΣ Ή ΑΤΥΧΉΜΑΤΟΣ

Εάν δεν μπορείτε να συνεχίσετε το ταξίδι σας λόγω τεχνικής βλάβης ή ατυχήματος, επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης της Mazda Europe Service, το οποίο θα είναι σε θέση να οργανώσει βοήθεια το συντομότερο δυνατό. Εάν η οδική βοήθεια δεν είναι σε θέση να επιδιορθώσει το πρόβλημα επί τόπου, το όχημά σας θα ρυμουλκηθεί στον πλησιέστερο επίσημο  επισκευαστή της Mazda (ή κατόπιν αιτήματός σας στον επιθυμητό συνεργάτη σέρβις της Mazda, εάν αυτός απέχει έως και 50 χλμ. από τον τόπο της βλάβης ή του ατυχήματος). Θα καλύψουμε το κόστος της ανάκτησης. Θα καλύψουμε επίσης τα έξοδα ενός ταξί, των τοπικών δημόσιων συγκοινωνιών ή άλλου μέσου μεταφοράς με την προσκόμιση της πρωτότυπης απόδειξης, μέχρι του ποσού των 80€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

2. ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΟΧΉΜΑΤΟΣ | ΜΕΤΑΚΊΝΗΣΗ | ΔΙΑΝΥΚΤΈΡΕΥΣΗ | ΑΝΆΚΤΗΣΗ
ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΊ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ;

Εάν το όχημά σας δεν μπορεί να επισκευαστεί την ίδια ημέρα της βλάβης, θα σας κανονίσουμε ένα ισοδύναμο όχημα αντικατάστασης μέχρι το πολύ 5 εργάσιμες ημέρες.2

Εναλλακτικά, μπορούμε να καλύψουμε το κόστος ενός σιδηροδρομικού εισιτηρίου πρώτης θέσης, εάν η βλάβη ή το ατύχημα συνέβη σε απόσταση μεγαλύτερη των 80 χιλιομέτρων από την κατοικία σας σε απόσταση αναπνοής. Εάν το σιδηροδρομικό ταξίδι αναμένεται να διαρκέσει περισσότερο από έξι ώρες, θα καλύψουμε το κόστος ενός αεροπορικού εισιτηρίου οικονομικής θέσης για την κατοικία σας. Αν προτιμάτε να περιμένετε να επισκευαστεί το όχημά σας, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να κλείσετε ξενοδοχείο και να καλύψουμε τα έξοδα.3

3. ΠΡΟΜΉΘΕΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΏΝ
ΕΆΝ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΔΙΑΘΈΣΙΜΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΌ

Εάν ο συνεργάτης σέρβις στο εξωτερικό δεν διαθέτει επί του παρόντος ένα ανταλλακτικό που απαιτείται για την επισκευή του οχήματός σας, θα σας το στείλουμε το συντομότερο δυνατό. Θα καλύψουμε όλα τα έκτακτα έξοδα προμήθειας, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αεροπορικής μεταφοράς και ταχείας παράδοσης, καθώς και τα τελωνειακά τέλη. Το μόνο που χρειάζεται να πληρώσετε είναι το ίδιο το ανταλλακτικό.

4. ΑΝΆΚΤΗΣΗ ΟΧΉΜΑΤΟΣ
ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ ΑΝ Η ΕΠΙΣΚΕΥΉ ΠΆΡΕΙ ΑΡΚΕΤΌ ΧΡΌΝΟ;

Εάν ο τοπικός συνεργάτης σέρβις δεν είναι σε θέση να αποκαταστήσει την αιτία της βλάβης ή της ζημιάς από ατύχημα στο όχημά σας εντός πέντε εργάσιμων ημερών, θα φροντίσουμε για την επιστροφή του οχήματός σας στον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις (ή, κατόπιν αιτήματός σας, στον επιθυμητό συνεργάτη σέρβις της Mazda, εάν αυτός απέχει έως και 50 χιλιόμετρα από τον τόπο της βλάβης ή του ατυχήματος). Θα κανονίσουμε τη μετάβαση στον προορισμό ή τον τόπο διαμονής σας, καθώς και τη μετάβαση επιστροφής για την παραλαβή του οχήματος μετά την επισκευή.

5. ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΣΦΆΛΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΎ
ΤΟ ΣΦΆΛΜΑ ΕΊΝΑΙ ΑΝΘΡΏΠΙΝΟ

Εάν δεν μπορείτε να συνεχίσετε το ταξίδι σας λόγω λάθους του οδηγού, όπως για παράδειγμα να ξεμείνετε από καύσιμα, είμαστε ακόμα εδώ για να σας βοηθήσουμε. Εάν η οδική βοήθεια δεν είναι σε θέση να σας βοηθήσει να συνεχίσετε το ταξίδι σας εκεί και τότε, το όχημά σας θα ρυμουλκηθεί στον πλησιέστερο συνεργάτη σέρβις Service Partner (ή κατόπιν αιτήματός σας στον επιθυμητό συνεργάτη σέρβις Mazda, εάν αυτός απέχει έως και 50 χιλιόμετρα από τον τόπο της βλάβης ή του ατυχήματος). Θα καλύψουμε το κόστος της οδικής βοήθειας και της ανέλκυσης.²

6. ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΚΛΟΠΉΣ ΟΧΉΜΑΤΟΣ
ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΚΛΟΠΉΣ

Εάν το όχημά σας κλάπηκε σε τοποθεσία που απέχει πάνω από 80 χιλιόμετρα από την κατοικία σας, θα κανονίσουμε και θα χρηματοδοτήσουμε το ταξίδι επιστροφής σας όπως στο σημείο 2 παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορούμε να καλύψουμε τα έξοδα διανυκτέρευσης σε ξενοδοχείο, όπως περιγράφεται λεπτομερώς στο τρέχον φυλλάδιό μας.

1 O πάροχος τηλεπικοινωνιών σας ενδέχεται να χρεώσει κόστος σύνδεσης

2 Το κόστος των καυσίμων δεν καλύπτεται.

3  Δεν καλύπτονται οι δαπάνες για γεύματα και άλλες καταναλώσεις.