ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Περιηγηθείτε στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Mazda, βρείτε στοιχεία επικοινωνίας και εντοπίστε συνδέσμους αναφοράς για τις ερωτήσεις σας. Χρησιμοποιήστε τα εικονίδια συν + στα δεξιά, για να δείτε την απάντηση σε μια συγκεκριμένη ερώτηση από την παρακάτω λίστα:

σχετικα με το mazda σασ

ΤΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ;

Στον επίσημο δικτυακό τόπο της Mazda για την Ελλάδα, μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία Mazda, τα αυτοκίνητα Mazda, τα ανταλλακτικά και τα αξεσουάρ της Mazda, αναλυτικές δυνατότητες των οχημάτων, πληροφορίες για τον σχεδιασμό και τις τεχνολογίες, τιμοκατάλογο και προσφορές. Ακολουθήστε τους συνδέσμους στο επάνω μέρος της αρχικής σελίδας, για να βρείτε εύκολα αυτό που αναζητάτε ή για να βρείτε απευθείας συνδέσμους στον χάρτη του δικτυακού μας τόπου.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ MAZDA;

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία Mazda στην Ελλάδα, χρησιμοποιήστε τα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας.:

Mazda AutoOne

Λ. Βουλιαγμένης 88

166 74 Γλυφάδα


E-mail: sales.mazda@autoone.gr

Τηλ.: +30 213 014 0400

 

ατυχηματα και επισκευη

ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ;

Σε περίπτωση βλάβης στο αυτοκίνητο Mazda, χρησιμοποιήστε το πρόγραμμα Οδικής Βοήθειας της Mazda "Mazda Europe Service" καλώντας στο 210 99 88 191 ή επικοινωνήστε με τον τοπικό Επίσημο Έμπορο Mazda.

ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΟΡΤΙΣΤΕΙ. ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Αν το αυτοκίνητό σας εξακολουθεί να καλύπτεται από την εγγύηση, μπορείτε να επωφεληθείτε από την Ευρωπαϊκή Οδική Βοήθεια της Mazda και να χρησιμοποιήσετε αυτήν την υπηρεσία καλώντας στο 210 99 88 191. Εναλλακτικά, επικοινωνήστε με τον τοπικό Επίσημο Έμπορο Mazda ή τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή ο οποίος θα είναι σε θέση να σας βοηθήσει. Για να βρείτε τον Επίσημο Έμπορο Mazda της περιοχής σας, κάντε κλικ εδώ.

ΤΟ MAZDA ΜΟΥ ΚΛΑΠΗΚΕ. ΠΩς ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Η MAZDA;

Σε περίπτωση κλοπής οχήματος, επικοινωνήστε πρώτα με την αστυνομία και, στη συνέχεια, καλέστε την ασφαλιστική σας. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο, αν χρειαστείτε τις αναλυτικές προδιαγραφές του οχήματός σας, υποστήριξη για την εκτίμηση της αξίας του οχήματός σας με τον ασφαλιστή σας ή αν θέλετε να συζητήσετε για επιλογές αντικατάστασης του οχήματος.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ MAZDA MD;

Όχι, μπορείτε να προμηθευτείτε γνήσια ανταλλακτικά της Mazda μόνο από έναν Επίσημο Έμπορο Mazda ή Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή. Για να βρείτε τον Επίσημο Έμπορο Mazda της περιοχής σας, κάντε κλικ εδώ.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ MAZDA;

Για να επεκτείνετε την Οδική σας βοήθεια, επικοινωνήστε με τον τοπικό Επίσημο Έμπορο Mazda.

πωσ μπορω να επεκτεινω την εγγυηση του οχηματοσ μου και τισ καλυψεισ;

Μπορείτε να αγοράσετε Επέκταση εγγύησης για το αυτοκίνητό σας κοντά στη λήξη της περιόδου κάλυψης του κατασκευαστή. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο για τις διαθέσιμες επιλογές Επέκτασης εγγύησης της Mazda.

τεχνικα ζητηματα και ανακληση

τι ειναι η τεχνολογια skyactiv;

Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda είναι ένα επαναστατικό βήμα που βελτίωσε τις επιδόσεις του οχήματος και την οδηγική απόλαυση, όχι μόνο με τη δραστική αλλαγή του κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης, αλλά και της πλατφόρμας. Οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου προσφέρουν έναν εξαιρετικό συνδυασμό χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και οδηγικής απόλαυσης. Το σύστημα μετάδοσης επιτρέπει τον τέλειο έλεγχο του οχήματος, ενώ ταυτόχρονα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου. Χάρη σε μια ελαφριά αλλά στιβαρή πλατφόρμα, το όχημα μπορεί να σημειώνει μοναδικές επιδόσεις και ο οδηγός να βιώνει το συναίσθημα Jinba Ittai. 

τι ειναι το mzd connect;

Το σύστημα MZD Connect είναι μια σειρά απλών λειτουργιών που έχει ως στόχο να σας προσφέρει την απόλυτη εμπειρία σύνδεσης με τον εξωτερικό κόσμο, διατηρώντας πάντα την προσοχή σας στον δρόμο. Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις νέες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας Bluetooth και των πρώτων τριών (3) ετών ενημερώσεων φακέλων μέσω της λειτουργίας Mazda Satnav που παρέχεται δωρεάν.

τι ειναι το i-eloop;

Το σύστημα i-Eloop για ανάκτηση της ενέργειας πέδησης μετατρέπει την κινητική ενέργεια του οχήματος σε ηλεκτρική όταν μειώνεται η ταχύτητά του. Το i-ELOOP αποθηκεύει την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται όταν χρησιμοποιείτε το σύστημα πέδησης και, στη συνέχεια, το χρησιμοποιεί για να τροφοδοτεί με ρεύμα τους προβολείς, τον κλιματισμό, το σύστημα ήχου ή οποιονδήποτε άλλο ηλεκτρικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Αυτό το σύστημα μειώνει την πρόσθετη κατανάλωση του κινητήρα, επειδή παράγει ενέργεια. 

τι ειναι το i-activsense;

Το i-Activsense είναι ένα σύνολο προηγμένων τεχνολογιών ασφαλείας, με λειτουργίες για την αποφυγή σύγκρουσης, που αναπτύχθηκε από τη Mazda για να βοηθάει τους οδηγούς να αναγνωρίζουν δυνητικούς κινδύνους και να βελτιώνουν το επίπεδο της ασφάλειας κατά την οδήγηση.  

τι ειναι ο σχεδιασμοσ kodo;

Το Kodo: Η ψυχή της κίνησης είναι μια φιλοσοφία σχεδιασμού στην οποία βασίζεται η εμφάνιση των αυτοκινήτων Mazda. Ο σχεδιασμός Kodo, ο οποίος ενσωματώνει τη δυναμική ομορφιά της ζωής και τη δύναμη και την κομψότητα ενός άγριου ζώου που κυνηγάει το θήραμά του, δημιουργεί μια μοναδική αίσθηση κίνησης, ακόμα και αν το αυτοκίνητο δεν κινείται. 

αγορα

πωσ θα βρω την πλησιεστερη εκθεση ή αντιπροσωπεια τησ mazda;

Υπάρχουν εκθέσεις και αντιπροσωπείες της Mazda σε όλη τη χώρα. Μπορείτε να βρείτε την πλησιέστερη σε εσάς στη σελίδα "Βρείτε έναν εμπ. αντιπρόσωπο". Απλώς εισαγάγετε τον ταχυδρομικό κώδικα ή το όνομα της πόλης σας και θα εμφανιστεί μια λίστα με τις πλησιέστερες αντιπροσωπείες με βάση την τοποθεσία σας.

πωσ μπορω να λαβω ενα φυλλαδιο τησ mazda;

Θα χαρούμε να σας στείλουμε ένα φυλλάδιο της Mazda ταχυδρομικώς. Απλώς επιλέξτε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει και συμπληρώστε τα στοιχεία σας εδώ. Μπορείτε επίσης να κατεβάσετε ένα ψηφιακό αντίγραφο του φυλλαδίου που σας ενδιαφέρει επιλέγοντας Αυτοκίνητα > το μοντέλο της επιλογής σας > Ζητήστε ένα φυλλάδιο > Λήψη PDF.

πωσ θα κλεισω ραντεβου για ενα test drive;

Μπορείτε εύκολα να κλείσετε ένα ραντεβού για test drive της Mazda online. Απλώς επισκεφτείτε τη σελίδα test drive, επιλέξτε το μοντέλο που θέλετε να οδηγήσετε, επιλέξτε την αντιπροσωπεία που σας εξυπηρετεί και παράσχετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Στη συνέχεια, θα σας στείλουμε μια επιβεβαίωση μέσω email και ο αντιπρόσωπος της προτίμησής σας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να κανονίσετε πότε θα κάνετε το test drive.

που μπορω να βρω πληροφοριεσ χρηματοδοτησησ για την αγορα ή τη μισθωση (leasing) ενοσ νεου mazda;

Οι τρέχουσες επιλογές χρηματοδότησης, προσφορές και επιλογές μίσθωσης (leasing) της Mazda είναι διαθέσιμες εδώ. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τον τοπικό αντιπρόσωπό σας.

που μπορω να βρω λεπτομερειεσ για τον εξοπλισμο, τισ προδιαγραφεσ και τισ τιμεσ των αυτοκινητων mazda;

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για τα μοντέλα της Mazda, τις προδιαγραφές, τον εξοπλισμό, τις εκδόσεις και τις τιμές τους, καθώς και φωτογραφίες του εσωτερικού και του εξωτερικού των αυτοκινήτων Mazda σε αυτόν τον δικτυακό τόπο. Απλώς μεταβείτε στην καρτέλα "Αυτοκίνητα" από το μενού στην κορυφή και επιλέξτε εκείνο που σας ενδιαφέρει. 

ποσο κοστιζουν τα αυτοκινητα mazda;

Η Mazda διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία μοντέλων, το καθένα από τα οποία έχει προδιαγραφές που μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες σας. Αυτό σημαίνει ότι οι τιμές για το Mazda της επιλογής σας ενδέχεται να ποικίλλουν, επομένως, ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε μια ιδέα σχετικά με το κόστος του ιδανικού Mazda είναι να κατεβάσετε τον τιμοκαταλογό μας. Ένας Επίσημος Έμπορος Mazda θα μπορέσει να σας δώσει μια ακριβέστερη εκτίμηση για την τιμή του αυτοκινήτου Mazda της επιλογής σας.

service και συντηρηση

ποσο συχνα θα πρεπει να κανωservice στο mazda μου;

Τα διαστήματα service για το Mazda σας ποικίλλουν ανάλογα με το μοντέλο του αυτοκινήτου σας. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τα χρονοδιαγράμματα σέρβις της Mazda ή συμβουλευτείτε τον αντιπρόσωπό σας. Λάβετε υπόψη ότι το χρονοδιάγραμμα σέρβις της Mazda ισχύει για όλα τα καινούργια οχήματα και πρέπει να τηρείται προκειμένου να παραμένει σε ισχύ η εγγύηση του κατασκευαστή ή η επέκταση εγγύησης.

που μπορω να παω το mazda μου για service;

Σας συνιστούμε να πάτε το Mazda σας για service σε έναν Επίσημο Έμπορο Mazda, καθώς όλο το προσωπικό έχει την απαραίτητη κατάρτιση, χρησιμοποιεί τα εξειδικευμένα εργαλεία της Mazda και έχει εμπειρία στη συντήρηση όλης της σειράς των αυτοκινήτων Mazda.  Δεν είναι υποχρεωτικό οι κάτοχοι αυτοκινήτων Mazda να πηγαίνουν για service τα αυτοκίνητά τους σε έναν Επίσημο Έμπορο Mazda, επομένως, αν αποφασίσετε να πάτε το αυτοκίνητό σας για service σε κάποιον εκτός του δικτύου μας, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι τυχόν ανταλλακτικά που θα τοποθετηθούν θα είναι είτε γνήσια ανταλλακτικά Mazda είτε ανταλλακτικά αντίστοιχης ποιότητας, ώστε να πληρούνται οι προϋποθέσεις της εγγύησης. Επίσης, είναι απαραίτητο να λάβετε ένα αναλυτικό τιμολόγιο service το οποίο να αναφέρει τα ανταλλακτικά και τα λιπαντικά που χρησιμοποιήθηκαν κατά το service, καθώς αυτές οι πληροφορίες μπορεί να σας ζητηθούν αν χρειαστεί να υποβάλετε μια αξίωση στα πλαίσια της εγγύησης.  Για να βρείτε τον Επίσημο Έμπορο Mazda της περιοχής σας, κάντε κλικ εδώ.

ποια ειναι τα οφελη απο τη χρηση γνησιων ανταλλακτικων τησ mazda;

Τα γνήσια ανταλλακτικά της Mazda έχουν σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και δοκιμαστεί σε όλη τη σειρά των αυτοκινήτων Mazda. Όταν τοποθετούνται από τους ειδικά εκπαιδευμένους τεχνικούς της Mazda, η ποιότητα των γνήσιων ανταλλακτικών της Mazda εξασφαλίζει αξιοπιστία και απόδοση. Όλα τα γνήσια ανταλλακτικά της Mazda διατίθενται σε ανταγωνιστικές τιμές και πληρούν τα υψηλά πρότυπα ποιότητας της Mazda, ενώ καλύπτονται επίσης και από εγγύηση δύο ετών ώστε να μην ανησυχείτε. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα γνήσια ανταλλακτικά της Mazda, κάντε κλικ εδώ.

ποιο θα ειναι το κοστοσ του service ενοσ mazda;

Οι Επίσημοι Έμποροι Mazda είναι ανεξάρτητες επιχειρήσεις και, συνεπώς, καθορίζουν τις δικές τους χρεώσεις για τα εργατικά. Σας συνιστούμε να απευθυνθείτε στον Επίσημο Έμπορο της περιοχής σας, ο οποίος θα χαρεί να σας ενημερώσει για το πιθανό κόστος. Για να βρείτε τον Επίσημο Έμπορο Mazda της περιοχής σας, κάντε κλικ εδώ.

γιατι θα πρεπει να παω το αυτοκινητο μου για service σε εναν επισημο εμπορο mazda;

Έχουμε δεσμευτεί να διατηρούμε το Mazda σας ασφαλές και αξιόπιστο ώστε να είστε ήσυχοι. Είναι προϋπόθεση του franchise όλοι οι τεχνικοί που εργάζονται σε επίσημους εμπόρους Mazda να εκπαιδεύονται πάνω στα προϊόντα της Mazda στο ειδικό εκπαιδευτικό μας κέντρο. Αυτή η εκπαίδευση, σε συνδυασμό με τα απαραίτητα εξειδικευμένα εργαλεία και τις τακτικές ενημερώσεις των προϊόντων, διασφαλίζει ότι το Mazda σας συντηρείται ή επισκευάζεται σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα.

πρεπει οι πελατεσ να πηγαινουν για service τα αυτοκινητα τουσ σε επισημουσ εμπορουσ mazda;

Δεν είναι υποχρεωτικό οι κάτοχοι αυτοκινήτων Mazda να πηγαίνουν για σέρβις τα αυτοκίνητά τους σε έναν Επίσημο Έμπορο Mazda, ωστόσο, αυτό συνιστάται ανεπιφύλακτα, καθώς όλοι οι τεχνικοί που εργάζονται σε επίσημους εμπόρους Mazda έχουν εκπαιδευτεί πάνω στα προϊόντα της Mazda στο ειδικό κέντρο εκπαίδευσης της εταιρείας. Αυτή η εκπαίδευση, σε συνδυασμό με τα απαραίτητα ειδικά εργαλεία και τις τακτικές ενημερώσεις των προϊόντων, διασφαλίζει ότι το Mazda σας συντηρείται ή επισκευάζεται σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα.

εχασα ενα απο τα service μου. τι πρεπει να κανω;

Σε περίπτωση χαμένων service, θα πρέπει να απευθυνθείτε στον τοπικό Επίσημο Έμπορο Mazda, καθώς αυτό μπορεί να επηρεάσει την εγγύηση του αυτοκινήτου σας.  Είναι σημαντικό το χρονοδιάγραμμα σέρβις να επανέλθει στο κανονικό το συντομότερο δυνατό. Για να βρείτε τον Επίσημο Έμπορο Mazda της περιοχής σας, κάντε κλικ εδώ.

τι ειναι το ψηφιακο αρχειο service (dsr);

Το Ψηφιακό αρχείο service της Mazda είναι ένα καινοτόμο ηλεκτρονικό βιβλίο service, το οποίο αντικαθιστά το παραδοσιακό. Μετά από κάθε service, θα λαμβάνετε ένα ενημερωμένο εκτυπωμένο αντίγραφο με επιβεβαίωση του service και κάθε εργασίας που πραγματοποιήθηκε. Μάθετε περισσότερα για τα Ψηφιακά αρχεία service εδώ.

Αν το αυτοκίνητό σας κατασκευάστηκε μετά τις 31 Δεκεμβρίου 1997 και ταξινομήθηκε πριν από την 1η Ιουλίου 2006, μπορείτε να επιλέξετε το μελλοντικό ιστορικό service του αυτοκινήτου σας να καταγράφεται με χρήση του συστήματος DSR. Το σύστημα DSR χρησιμοποιείται για όλα τα οχήματα με ημερομηνία ταξινόμησης από την 1η Ιουλίου 2006 και μετά.

Ο Επίσημος Έμπορος Mazda ή ο Ανεξάρτητος Επισκευαστής μπορεί να προσθέσει το αυτοκίνητό σας στο σύστημα κατά το επόμενο service σας. Μάθετε περισσότερα για τα Ψηφιακά αρχεία service εδώ.

ποια οχηματα mazda πληρουν τισ προϋποθεσεισ για το ψηφιακο αρχειο service (dsr);

Το σύστημα DSR έχει καθιερωθεί για όλα τα οχήματα με ημερομηνία ταξινόμησης από την 1η Ιουλίου 2006 και μετά. Αν το αυτοκίνητό σας κατασκευάστηκε μετά τις 31 Δεκεμβρίου 1997 και ταξινομήθηκε πριν από την 1η Ιουλίου 2006, μπορείτε επίσης να επιλέξετε το μελλοντικό ιστορικό σέρβις του αυτοκινήτου σας να καταγράφεται με χρήση του συστήματος DSR. Απλώς ζητήστε από τον Επίσημο Έμπορο Mazda ή τον Ανεξάρτητο Επισκευαστή να προσθέσει το αυτοκίνητό σας στο σύστημα κατά το επόμενο service σας.

πωσ μπορω να προσθεσω το mazda μου στο ψηφιακο αρχειο service (drs);

Αν το αυτοκίνητό σας κατασκευάστηκε μετά τις 31 Δεκεμβρίου 1997 και ταξινομήθηκε πριν από την 1η Ιουλίου 2006, μπορείτε επίσης να επιλέξετε το μελλοντικό ιστορικό service του αυτοκινήτου σας να καταγράφεται με χρήση του συστήματος DSR. Απλώς ζητήστε από τον Επίσημο Έμπορο Mazda ή τον Ανεξάρτητο Επισκευαστή να προσθέσει το αυτοκίνητό σας στο σύστημα κατά το επόμενο service σας.

ποιοσ ειναι ο σωστοσ τυποσ λιπαντικου για το αυτοκινητο μου;

Ο σωστός τύπος λιπαντικού για το αυτοκίνητό σας ποικίλλει ανάλογα με το μοντέλο και την παλαιότητα του Mazda σας. Συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο κατόχου σας, τον τοπικό Επίσημο Έμπορο Mazda ή τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή για συγκεκριμένες πληροφορίες. Για να βρείτε τον Επίσημο Έμπορο Mazda της περιοχής σας, κάντε κλικ εδώ. 

μπορει ενασ επισημοσ εμποροσ mazda να ελεγξει και να συμπληρωσει το λιπαντικο του αυτοκινητου μου;

Ο τοπικός Επίσημος Έμπορος Mazda ή ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής θα χαρεί να σας βοηθήσει με τον έλεγχο και τη συμπλήρωση του λιπαντικού. Για να βρείτε τον Επίσημο Έμπορο Mazda της περιοχής σας, κάντε κλικ εδώ.

ποτε ειναι απαραιτητη η αλλαγη του ιμαντα χρονισμου;

Αυτό εξαρτάται από το μοντέλο και την παλαιότητα του αυτοκινήτου Mazda. Συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο κατόχου σας, τον τοπικό Επίσημο Έμπορο Mazda ή τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή για συγκεκριμένες πληροφορίες. 

ποσο συχνα θα πρεπει να κανω service στον κλιματισμο του αυτοκινητου μου;

Η συχνότητα service του κλιματιστικού του Mazda σας εξαρτάται από το μοντέλο και την παλαιότητα του Mazda. Συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο κατόχου σας ή τον τοπικό Επίσημο Έμπορο Mazda για συγκεκριμένες πληροφορίες. 

διαθετει η mazda προγραμμα απορριψησ μπαταριων;

Ο τοπικός Επίσημος Έμπορος Mazda θα αναλάβει δωρεάν την απόρριψη της παλιάς μπαταρίας σας, όταν αγοράσετε και τοποθετήσετε τη νέα μπαταρία σας από τον τοπικό Επίσημο Έμπορο Mazda. 

οι πινακιδεσ κυκλοφοριασ του αυτοκινητου μου αλλαξαν. πωσ μπορω να τισ δηλωσω στη mazda;

Για να διασφαλίζεται ότι έχουμε τις σωστές πληροφορίες για το αυτοκίνητό σας, επικοινωνήστε μαζί μας γραπτώς αν έχει αλλάξει η πινακίδα κυκλοφορίας σας, αποστέλλοντάς μας ένα αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας του οχήματός σας. Είναι σημαντικό να ενημερώνετε τη Mazda για τυχόν αλλαγές στα στοιχεία σας, καθώς μπορεί να χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας στο μέλλον με υπενθυμίσεις για service ή πληροφορίες ανάκλησης ασφαλείας. Επικοινωνήστε με τη Mazda χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που παρέχονται στη σελίδα "Επικοινωνία".

καποιο εξαρτημα του mazda μου υπεστη βλαβη. καλυπτεται απο την εγγυηση;

Αυτό εξαρτάται από την αιτία της βλάβης. Ο Επίσημος Έμπορος Mazda ή ο εξουσιοδοτημένος συνεργάτης σέρβις θα μπορέσει να σας παράσχει περαιτέρω συμβουλές, καθώς και να επιθεωρήσει το όχημά σας. 

η εγγυηση μεταβιβαζεται απο κατοχο σε κατοχο;

Η τυπική εγγύηση Mazda ισχύει για το όχημα και συνεπώς μεταβιβάζεται από κάτοχο σε κάτοχο.  Αν αλλάξει ο κάτοχος, είναι σημαντικό να συμπληρωθεί η κάρτα "Αλλαγή ιδιοκτησίας" που βρίσκεται στο βιβλίο πληροφοριών εγγύησης και Ψηφιακού αρχείουservice, προκειμένου να διασφαλίζεται ότι η Mazda έχει στο αρχείο της τα σωστά στοιχεία για το Mazda σας.

αγορασα ενα εισαγομενο mazda. πωσ θα δηλωσω το αυτοκινητο μου για σκοπουσ εγγυησησ;

Αν αγοράσατε το όχημα σε μια άλλη χώρα της ΕΕ, τότε η εγγύηση ισχύει και στην Ελλάδα. Αν η προέλευση του οχήματος είναι από χώρες εκτός της ΕΕ, τότε δεν καλύπτεται από εγγύηση ενώ βρίσκεται στην Ελλάδα.

τι ειναι μια ανακληση ασφαλειασ;

Αν αγοράσατε το Mazda από έναν Επίσημο Έμπορο Mazda, τα στοιχεία σας θα έχουν διαβιβαστεί στη Mazda Ελλάδας, η οποία κατόπιν θα επικοινωνήσει μαζί σας γραπτώς για να σας ενημερώσει αν το όχημά σας επηρεάζεται από κάποια ανάκληση ασφαλείας. Αν δεν αγοράσατε το Mazda από έναν Επίσημο Έμπορο Mazda, τότε θα πρέπει να ενημερώσετε τη Mazda Motors ότι είστε ο νέος κάτοχος του οχήματος, συμπληρώνοντας τα στοιχεία στην κάρτα "Αλλαγή ιδιοκτησίας" που βρίσκεται στο βιβλίο πληροφοριών εγγύησης και Ψηφιακού αρχείου σέρβις ή επικοινωνώντας με τον τοπικό Επίσημο Έμπορο Mazda. Αν δεν γνωρίζετε αν το όχημά σας επηρεάζεται από κάποια ανάκληση ασφαλείας, τότε ο τοπικός Επίσημος Έμπορος Mazda θα μπορέσει να το ελέγξει για εσάς. 

πωσ μπορω να μαθω αν το οχημα μου περιλαμβανεται στην ανακληση ασφαλειασ;

Αυτό εξαρτάται από το μοντέλο και την παλαιότητα του αυτοκινήτου Mazda. Συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο κατόχου σας, τον τοπικό Επίσημο Έμπορο Mazda ή τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή για συγκεκριμένες πληροφορίες. 

θα χρεωθω για τυχον εργασιεσ που θα πραγματοποιηθουν στο οχημα μου στο πλαισιο τησ ανακλησησ;

Όχι, οι εργασίες στο πλαίσιο μιας ανάκλησης πραγματοποιούνται χωρίς κόστος.

θελω να δηλωσω το οχημα μου σε μια ξενη χωρα ή το εισηγαγα στην ελλαδα και χρειαζομαι ενα πιστοποιητικο συμμορφωσησ. πωσ μπορω να λαβω ενα;

Μπορείτε να στείλετε μήνυμα στην ενότητα Επικοινωνία για να σας απαντήσουμε. 

τι οδικη βοηθεια μου παρεχεται οταν ταξιδευω σε αλλεσ χωρεσ τησ ευρωπησ;

Όλα τα νέα οχήματα συνοδεύονται από την ολοκληρωμένη υπηρεσία οδικής βοήθειας της Mazda (MES), η οποία καλύπτει όλα τα οχήματα, ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα του οχήματος, εφόσον υποβάλλονται σε σέρβις στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών της Mazda. Θέλουμε να αισθάνεστε ασφαλείς γνωρίζοντας ότι, σε περίπτωση ακινητοποίησης, θα λάβετε άμεση βοήθεια. Αν το αυτοκίνητό σας υποστεί βλάβη, αν εμπλακείτε σε κάποιο ατύχημα, αν πάθετε λάστιχο, αν χάσετε τα κλειδιά σας ή αν μείνετε από καύσιμα ενώ ταξιδεύετε σε μια άλλη χώρα της Ευρώπης, η υπηρεσία οδικής βοήθειας της Mazda (MES) θα σας βοηθήσει. Επικοινωνήστε μαζί μας χωρίς χρέωση στο 210 99 88 191 αν καλείτε από την Ελλάδα ή στο +30 210 99 88 191 αν βρίσκεστε σε κάποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα.

προκειται να ταξιδεψω στο εξωτερικο με το αυτοκινητο μου. τι θα χρειαστω;

Κάθε χώρα της Ευρώπης έχει διαφορετικούς κανόνες, νόμους και κανονισμούς οδήγησης. Για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, επικοινωνήστε με μια γνωστή αυτοκινητιστική λέσχη πριν ταξιδέψετε. Για την οδήγηση στο εξωτερικό απαιτούνται διάφορα εξαρτήματα, στα οποία συμπεριλαμβάνονται κιτ λαμπών, προειδοποιητικά τρίγωνα και κιτ πρώτων βοηθειών, και τα οποία μπορείτε να αγοράσετε από τον τοπικό Επίσημο Έμπορο Mazda ή τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή. 

το ψηφιακο αρχειο service (dsr) του mazda μου ειναι διαθεσιμο σε επισημουσ εμπορουσ mazda εκτοσ ελλαδασ;

Ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε στην Ευρώπη, κάθε Επίσημος Έμπορος Mazda θα έχει πρόσβαση στο ιστορικό service του οχήματός σας, ώστε να διασφαλίζεται η κατάλληλη φροντίδα του Mazda σας. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγονται τυχόν περιττές ή επαναλαμβανόμενες εργασίες service και εξοικονομείτε τόσο χρόνο όσο και χρήματα.

Τερματισμός των δικτύων 2G και 3G

Τι συμβαίνει με τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας 2G και 3G;

 

Οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας σε όλη την Ευρώπη καταργούν σταδιακά τα δίκτυα 2G (GSM) και 3G (UMTS), καθώς μεταβαίνουν σε ταχύτερες, πιο προηγμένες τεχνολογίες, όπως τα 4G και 5G.

Γιατί κλείνουν τα δίκτυα 2G και 3G;

 

Αυτές οι αλλαγές προωθούνται από τους εθνικούς παρόχους κινητής τηλεφωνίας σε κάθε χώρα, στο πλαίσιο της ευρύτερης μετάβασης σε ταχύτερες, πιο προηγμένες τεχνολογίες, όπως το 4G και το 5G. Δεν ελέγχονται από τη Mazda ή άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Ποιος είναι υπεύθυνος για το κλείσιμο αυτών των δικτύων;

 

Οι εθνικοί πάροχοι κινητής τηλεφωνίας κάθε χώρας είναι υπεύθυνοι για την εφαρμογή αυτών των αλλαγών, καθώς προχωρούν προς νεότερες τεχνολογίες δικτύου.

Πότε θα πραγματοποιηθεί η απενεργοποίηση στη χώρα μου;

 

Επειδή κάθε εθνικός πάροχος κινητής τηλεφωνίας διαχειρίζεται το δικό του πρόγραμμα απενεργοποίησης, σας συνιστούμε να επισκεφθείτε τον ιστότοπο του παρόχου κινητής τηλεφωνίας σας για τις πιο ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες.

Πώς θα επηρεάσει η απενεργοποίηση το όχημά μου Mazda;

 

Τα οχήματα Mazda που είναι εξοπλισμένα με σύστημα eCall* το οποίο βασίζεται αποκλειστικά σε δίκτυα 2G ή 3G θα επηρεαστούν από την απενεργοποίηση των δικτύων 2G/3G. Με την απενεργοποίηση των δικτύων 2G/3G από τους εθνικούς παρόχους κινητής τηλεφωνίας, το σύστημα eCall* σε αυτά τα οχήματα δεν θα μπορεί πλέον να συνδεθεί με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περιοχές που επηρεάζονται από την απενεργοποίηση των δικτύων 2G/3G, παρόλο που τα οχήματα αυτά συμμορφώνονταν πλήρως με τις νομικές απαιτήσεις κατά τη στιγμή της έγκρισης τύπου.

Ποιες υπηρεσίες δεν θα είναι πλέον διαθέσιμες;

 

Η διακοπή λειτουργίας των δικτύων 2G και 3G επηρεάζει το σύστημα eCall* ορισμένων οχημάτων Mazda.

Η επίδραση της διακοπής λειτουργίας των δικτύων 2G και 3G στις συνδεδεμένες υπηρεσίες βρίσκεται ακόμη υπό διερεύνηση.

Θα συνεχίσει να λειτουργεί το σύστημα έκτακτης ανάγκης eCall*;

 

Το σύστημα eCall* στο όχημά σας παραμένει τεχνικά λειτουργικό. Ωστόσο, σε περιοχές όπου έχουν κλείσει τα δίκτυα 2G/3G, δεν θα είναι πλέον σε θέση να συνδεθεί με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, καθώς εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα αυτών των δικτύων. Σε περιοχές όπου τα δίκτυα 2G/3G εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα, το σύστημα θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά.

Η χώρα στην οποία αγοράσατε το όχημα Mazda δεν είναι καθοριστική, το όχημα Mazda σας επηρεάζεται επίσης εάν οδηγείτε σε περιοχές όπου τα δίκτυα 2G και 3G δεν είναι πλέον διαθέσιμα.

Μπορώ να αναβαθμίσω το όχημά μου σε συνδεσιμότητα 4G ή 5G;

 

Προς το παρόν, δεν υπάρχει διαθέσιμη τεχνική λύση για την αναβάθμιση του συστήματος eCall* στα επηρεαζόμενα οχήματα Mazda.

Πώς μπορώ να μάθω αν το όχημά μου Mazda επηρεάζεται;

 

Για να ελέγξετε αν το όχημά σας Mazda επηρεάζεται από τη διακοπή λειτουργίας του δικτύου, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με τον τοπικό αντιπρόσωπο της Mazda, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Mazda (CRC) ή να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα μας για περισσότερες πληροφορίες.

Θα επηρεαστεί η οδηγική συμπεριφορά του οχήματός μου Mazda;

 

Όχι, η διακοπή λειτουργίας των δικτύων 2G/3G δεν θα επηρεάσει την οδηγική συμπεριφορά του οχήματός σας Mazda που είναι εξοπλισμένο με σύστημα eCall* το οποίο βασίζεται αποκλειστικά σε δίκτυα 2G/3G. Ωστόσο, το σύστημα eCall* δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο σε περιοχές όπου έχουν διακοπεί τα δίκτυα 2G/3G. Σας συνιστούμε να ελέγχετε την κάλυψη του δικτύου όταν ταξιδεύετε, ώστε να διασφαλίσετε τη συνεχή διαθεσιμότητα της υπηρεσίας.

Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν έχω ερωτήσεις ή απορίες;

 

Στη Mazda, δεσμευόμαστε να ενημερώνουμε και να υποστηρίζουμε τους πελάτες μας καθώς το ψηφιακό τοπίο συνεχίζει να εξελίσσεται. Εάν έχετε ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η μετάβαση μπορεί να επηρεάσει το όχημά σας, επικοινωνήστε με τον τοπικό αντιπρόσωπο της Mazda ή το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (CRC).

Θα περάσει το όχημά μου την Περιοδική Τεχνική Επιθεώρηση μετά τη διακοπή λειτουργίας;

 

Το όχημα διατηρεί την έγκριση τύπου του, καθώς συμμορφωνόταν πλήρως με όλους τους κανονισμούς κατά τη στιγμή της έγκρισης τύπου. Σε ορισμένες χώρες, το σύστημα eCall* περιλαμβάνεται στους ελέγχους της επιθεώρησης. Εάν τα δίκτυα 2G/3G έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας και το όχημά σας Mazda είναι εξοπλισμένο με σύστημα eCall* που βασίζεται αποκλειστικά σε δίκτυα 2G/3G, το σύστημα δεν θα μπορεί να συνδεθεί κατά τη διάρκεια της δοκιμής. Ωστόσο, βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις μεταξύ των ρυθμιστικών αρχών και της αυτοκινητοβιομηχανίας για να διασφαλιστεί ότι τυχόν βλάβες που προκαλούνται αποκλειστικά από την απενεργοποίηση του δικτύου δεν θα αντιμετωπίζονται ως ζητήματα που σχετίζονται με την επιθεώρηση.

Τι θα συμβεί με το eCall* αν ταξιδέψω στο εξωτερικό;

 

Δεδομένου ότι το σύστημα eCall* στο όχημά σας παραμένει τεχνικά λειτουργικό, θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά σε χώρες όπου τα δίκτυα 2G/3G είναι ακόμα διαθέσιμα. Ωστόσο, σε χώρες όπου τα δίκτυα αυτά έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας, το σύστημα δεν θα μπορεί να συνδεθεί με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης. Συνιστούμε λοιπόν να ελέγχετε τη διαθεσιμότητα δικτύων 2G/3G στη χώρα προορισμού σας όταν προγραμματίζετε το ταξίδι σας.

Η χώρα στην οποία αγοράσατε το όχημα Mazda δεν είναι καθοριστική, το όχημα Mazda σας επηρεάζεται επίσης εάν οδηγείτε σε ή μέσω περιοχών όπου τα δίκτυα 2G και 3G δεν είναι πλέον διαθέσιμα.

1Τα οχήματα που εμφανίζονται μπορεί να μην είναι τα ίδια με τα μοντέλα που προορίζονται για την ελληνική αγορά. Τα χρώματα και μερικά χαρακτηριστικά του εσωτερικού και του εξωτερικού που εμφανίζονται ενδέχεται να διαφέρουν από το πραγματικό μοντέλο και τα οχήματα μπορεί να διαθέτουν προαιρετικό εξοπλισμό.xtras.

Όλες οι τιμές που εμφανίζονται είναι μη δεσμευτικές και συνιστώμενες από την Mazda Ελλάδας, περιλαμβάνουν ΦΠΑ (24%) και τέλη ταξινόμησης για μοντέλα χωρίς προαιρετικό εξοπλισμό. Λόγω της πολυπλοκότητας υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης, ενδέχεται να υπάρχουν ορισμένες αποκλίσεις. Επομένως, ρωτήστε τον δικό σας αντιπρόσωπο Mazda για την ακριβή τιμή ενός συγκεκριμένου μοντέλου.

*  Λόγω της σταδιακής διακοπής λειτουργίας των δικτύων 2G και 3G, η διαθεσιμότητα της λειτουργίας eCall θα επηρεαστεί σε ορισμένες χώρες. Η διαθεσιμότητα της υπηρεσίας εξαρτάται από τους τοπικούς παρόχους κινητής τηλεφωνίας και, ως εκ τούτου, μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την αγορά.