Όροι χρήσης


Διαδικτυακός προγραμματισμός ραντεβού για την παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση σε ιδιοκτήτες ή/και οδηγούς οχημάτων (εφεξής οι «Χρήστες»)


1.   ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Η Πλατφόρμα Διαδικτυακού Προγραμματισμού Ραντεβού για  την Παροχή Υπηρεσιών Μετά την Πώληση που διαχειρίζεται η Mazda Austria GmbH  (εφεξής η «Mazda») προσφέρει στους Χρήστες τη δυνατότητα να προγραμματίσουν ηλεκτρονικά το ραντεβού τους σε οιονδήποτε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Mazda (εφεξής ο «Επισκευαστής Mazda») για την συντήρηση ή/και την επισκευή του οχήματός τους.


Ο Διαδικτυακός Προγραμματισμός Ραντεβού για  την Παροχή Υπηρεσιών Μετά την Πώληση βασίζεται στους παρόντες όρους χρήσης και προσφέρεται χωρίς οικονομική επιβάρυνση των Χρηστών. Ωστόσο, οι Χρήστες θα επιβαρύνονται οικονομικά με το κόστος  της εκάστοτε αιτούμενης συντήρησης ή/και επισκευής του οχήματός τους, η οποία θα εκτελείται από τον επιλεγμένο Επισκευαστή. Η αμοιβή για την παρεχόμενη υπηρεσία θα καταβάλλεται απευθείας από τον Χρήστη στον επιλεγμένο Επισκευαστή επί τη βάσει της σχετικής συμφωνίας μεταξύ Επισκευαστή και Χρήστη.

 



2.    ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ

  •  Προσδιορίστε το όχημά σας, εισάγοντας τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος (VIN) ή τον αριθμό πινακίδας κυκλοφορίας.
  • Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε το όχημά σας από ένα αναπτυσσόμενο μενού.
  • Επιλέξτε τον κατάλληλο Επισκευαστή
  • Επιλέξτε την υπηρεσία που θέλετε να σας παρασχεθεί σχετικά με το όχημά σας 
  • Επιλέξτε, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, την ημερομηνία και ώρα για τον προγραμματισμό του ραντεβού
  • Εισάγετε το όνομα και τα στοιχεία επικοινωνίας σας 


Οι Χρήστες υποχρεούνται να διαβιβάζουν ακριβείς και αληθείς πληροφορίες, ιδίως όσον αφορά τα στοιχεία επικοινωνίας τους (όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμό τηλεφώνου) τα οποία είναι απαραίτητα για την ταυτοποίησή τους, προκειμένου να διαχειριστούν σωστά το προγραμματισμένο ραντεβού για την παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση στο όχημά τους.  



3.    ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΜΟΙΒΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΤΩΝ ΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ


Διευκρινίζεται ότι η αμοιβή για την παροχή των αιτούμενων υπηρεσιών μετά την πώληση και οι τιμές ανταλλακτικών που εμφανίζονται στην πλατφόρμα κατά τον προγραμματισμό του ραντεβού, αποτελούν μόνο εκτιμήσεις κόστους και, σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει να ερμηνεύονται ως δέσμευση σταθερής τιμής. 


Η ακριβής αμοιβή για την παροχή των αιτούμενων υπηρεσιών μετά την πώληση, συμπεριλαμβανομένων των τιμών ανταλλακτικών των αιτούμενων υπηρεσιών, θα υπολογίζεται την ημέρα του ραντεβού από τον επιλεγμένο Επισκευαστή μετά την επιθεώρηση του οχήματος. Το ποσό της αμοιβής εξαρτάται ακόμη από τυχόν πρόσθετες υπηρεσίες που ενδέχεται να παρασχεθούν στον Χρήστη ή τυχόν αλλαγές στις αιτούμενες υπηρεσίες.



4.   ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ

 

Ο προγραμματισμός ραντεβού πραγματοποιείται με βάση τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες που προσφέρονται και εμφανίζονται στο Διαδικτυακό Ημερολόγιο της πλατφόρμας.  
Ο εκάστοτε επιλεγμένος Επισκευαστής Mazda παρέχει τις ημερομηνίες και τις ώρες για τον διαδικτυακό προγραμματισμό ραντεβού για την παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση. Η Mazda δεν είναι σε θέση να επαληθεύσει την ακρίβεια των προσφερόμενων ημερών και ωρών που παρέχονται από τον εκάστοτε Επισκευαστή για τον προγραμματισμό ραντεβού μέσω της πλατφόρμας.

Ο εκάστοτε Επισκευαστής Mazda θα προσπαθεί να παρέχει τις διαθέσιμες ημέρες και ώρες για τον προγραμματισμό ραντεβού μέσω της πλατφόρμας με τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια. Όταν προγραμματίζεται ένα ραντεβού για ορισμένη ημέρα και ώρα, το σύστημα εμφανίζει τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρα ως μη διαθέσιμη στους άλλους Χρήστες. Το ραντεβού επιβεβαιώνεται μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας διαδικτυακού προγραμματισμού ραντεβού για  την παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση.

Η ημερομηνία του ραντεβού, η αιτούμενη υπηρεσία και οι σχετικές ενδεικτικές τιμές για την αμοιβή των παρεχόμενων υπηρεσιών, θα αποστέλλονται στον εκάστοτε επιλεγμένο Επισκευαστή Mazda μετά την ολοκλήρωση της ως άνω διαδικασίας. Ο Χρήστης αποδέχεται και αναγνωρίζει ότι καμία εγγύηση δεν παρέχεται σχετικά με το διαδικτυακό ραντεβού και ότι η Mazda, σε καμία περίπτωση, δεν εγγυάται την αποτελεσματικότητα του διαδικτυακού προγραμματισμού ραντεβού για  την παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση.



5.     ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ, ΑΚΎΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΎ

 

Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του Χρήστη για το προγραμματισμένο ραντεβού (ημερομηνία ή/και ώρα), ο Χρήστης θα πρέπει να ακυρώσει το ραντεβού πατώντας το σχετικό κουμπί ακύρωσης στο μήνυμα επιβεβαίωσης που έχει λάβει ή καλώντας τον επιλεγμένο Επισκευαστή Mazda. 
 
Ο Χρήστης μπορεί να ακυρώσει το ραντεβού κατά τη διάρκεια της υποδεικνυόμενης χρονικής περιόδου, όπως ορίζεται από τον εκάστοτε επιλεγμένο Επισκευαστή. Για να προβεί στην ως άνω ενέργεια, ο Χρήστης πρέπει να ενημερώσει τον επιλεγμένο Επισκευαστή. 

Σε περίπτωση που ο Χρήστης φτάσει καθυστερημένα στο ραντεβού, ο επιλεγμένος Επισκευαστής Mazda διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει το ραντεβού. Ο Χρήστης, στην περίπτωση αυτή, δεν έχει δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση. 

Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του επιλεγμένου Επισκευαστή Mazda, ο τελευταίος θα πρέπει να επικοινωνήσει απευθείας με τον Χρήστη προκειμένου να προγραμματίσουν νέο ραντεβού την ημέρα και ώρα που εξυπηρετεί αμφότερα τα μέρη.



6.    ΛΥΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ


Κατά τη διάρκεια συντήρησης ή επισκευής του οχήματος του Χρήστη, ο τελευταίος έχει τη δυνατότητα να ζητήσει ένα αυτοκίνητο αντικατάστασης ή τυχόν άλλη επιλογή μετακίνησης. Το αίτημα πρέπει να επιβεβαιωθεί από τον εκάστοτε επιλεγμένο Επισκευαστή. Ο Επισκευαστής Mazda θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να παράσχει στον Χρήστη μία λύση για τη μετακίνησή του κατά το ως άνω διάστημα.



7.   ΚΑΚΟΒΟΥΛΗ ΧΡΗΣΗ


Για την αποφυγή οιασδήποτε κακόβουλης χρήσης της πλατφόρμας, η Mazda διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει ένα διαδικτυακά προγραμματισμένο ραντεβού, ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά, εάν τα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχει ο Χρήστης είναι ψευδή ή εάν ο ίδιος Χρήστης δεσμεύει πολλά διαφορετικά ραντεβού χωρίς να τα χρησιμοποιεί. 



8.    ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

Η εισαγωγή του VIN ή της πινακίδας κυκλοφορίας του οχήματος του Χρήστη επιτρέπει στη Mazda να αναγνωρίσει το μοντέλο του οχήματός του, προκειμένου να του παράσχει ένα εκτιμώμενο κόστος για τις παρεχόμενες υπηρεσίες μετά την πώληση και τα τυχόν απαιτούμενα ανταλλακτικά.


Τα στοιχεία επικοινωνίας του Χρήστη είναι απαραίτητα για την ταυτοποίησή του ώστε να δύναται να διαχειριστεί σωστά το διαδικτυακό ραντεβού που θα προγραμματίσει μέσω της πλατφόρμας. Τα στοιχεία επικοινωνίας του Χρήστη, οι πληροφορίες του οχήματος και οι αιτούμενες υπηρεσίες υποβάλλονται σε επεξεργασία από τη Mazda και κοινοποιούνται στον εκάστοτε επιλεγμένο Επισκευαστή.


Για πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, ανατρέξτε στην Πολιτική απορρήτου της Mazda..


9.    ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

 

Η Mazda προσφέρει μια πλατφόρμα διαδικτυακού προγραμματισμού ραντεβού για  την παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση, η οποία παρέχει στον Χρήστη μια εκτίμηση κόστους για την αιτούμενη υπηρεσία με τη δυνατότητα να προγραμματίσει online το ραντεβού του στον προτιμώμενο Επισκευαστή, ο οποίος θα πραγματοποιήσει μια επαγγελματική συντήρηση ή επισκευή του οχήματός του. (Αναζήτηση και επικοινωνία)

Η Mazda δεν εγγυάται ούτε αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την εκτίμηση κόστους, τον διαδικτυακό προγραμματισμό του ραντεβού για την παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση ή για τις παρεχόμενες υπηρεσίες συντήρησης ή επισκευής που εκτελούνται από τον εκάστοτε Επισκευαστή. Μόνο ο Επισκευαστής Mazda είναι υπεύθυνος για τον σωστό προγραμματισμό του ραντεβού, για τις προσφερόμενες τιμές (συντήρηση/επισκευή & ανταλλακτικά) και τις εργασίες που εκτελούνται στο όχημα εκάστου Χρήστη.

Επιπλέον, η Mazda δεν ευθύνεται για την τυχόν ακύρωση προγραμματισμένου ραντεβού.
Δεδομένου ότι η Mazda δεν δύναται να επαληθεύσει καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ακρίβεια των πληροφοριών που παρέχονται από τους Επισκευαστές Mazda, ο Χρήστης αποδέχεται ότι η Mazda δεν φέρει καμία ευθύνη εάν ο Χρήστης δεν μπορεί να επωφεληθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες του εκάστοτε επιλεγμένου Επισκευαστή. 
 
Επιπλέον, ο Χρήστης αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι η Mazda δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε τροποποίηση ή ακύρωση ενός προγραμματισμένου ραντεβού, εάν ο επιλεγμένος Επισκευαστής Mazda είναι κλειστός, ή ακόμη και σε περίπτωση άρνησης παροχής των αιτούμενων υπηρεσιών, ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο.



10.    ΔΙΑΦΟΡΑ

 

Η Mazda έχει το δικαίωμα να προσθέσει ή να αφαιρέσει ανά πάσα στιγμή και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των Χρηστών, προσωρινά ή μόνιμα, όλες ή μέρος των υπηρεσιών που προσφέρονται στην Πλατφόρμα Διαδικτυακού Προγραμματισμού Ραντεβού για  την Παροχή Υπηρεσιών Μετά την Πώληση, χωρίς τα ανωτέρω να δημιουργούν οιαδήποτε απαίτηση ή αξίωση αποζημίωσης οποιουδήποτε είδους έναντι της Mazda.

Η Mazda διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους παρόντες όρους χρήσης ανά πάσα στιγμή.

Σε περίπτωση που μια διάταξη των παρόντων όρων χρήσης είναι άκυρη, παράνομη, μη εκτελεστή ή μη εφαρμόσιμη καθ’ οιονδήποτε τρόπο, η εγκυρότητα, η νομιμότητα ή η εφαρμογή των λοιπών διατάξεων των παρόντων όρων χρήσης δεν επηρεάζεται, ούτε μεταβάλλεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο, παραμένοντας σε ισχύ και παράγοντας πλήρως τις έννομες συνέπειες που απορρέουν από αυτούς. 

Η MAZDA δύναται, κατά περίπτωση, να προχωρήσει στη σύνταξη νέων όρων χρήσης που θα έχει ως αποτέλεσμα την αποκατάσταση της κοινής βούλησης των μερών που εκφράζεται στους αρχικούς όρους, και τούτο, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία που εφαρμόζεται στους παρόντες όρους χρήσης.



Εφαρμοστέο δίκαιο

Οι παρόντες Όροι Χρήσης διέπονται από το αυστριακό δίκαιο.