κληρονομια

το μελλον μασ ειναι αρρηκτα συνδεδεμενο με το παρελθον μασ

αντισυμβατικο πνευμα

Η Mazda και η Χιροσίμα είναι ένα. Είμαστε άρρηκτα συνδεδεμένοι με την πόλη της Χιροσίμα. Ενσωματώνει την ιστορία, το αγωνιστικό πνεύμα και τη θέλησή μας να πετυχαίνουμε πολλά με λίγα, στοιχεία που μας κάνουν αυτούς που είμαστε. Έχουμε μεγαλώσει με τη νοοτροπία "μπορούμε να κάνουμε τα πάντα". Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το αντισυμβατικό πνεύμα μας εντοπίζεται στο παρελθόν της Χιροσίμα, πάντα ενάντια στις πιθανότητες.

1967

η δημιουργια του περιστροφικου κινητηρα

Το 1967, καταφέραμε επιτέλους να κάνουμε μια σημαντική ανακάλυψη και πετύχαμε αυτό που σήμερα θεωρείται ένα κλασικό αυτοκίνητο, το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο Cosmo με περιστροφικό κινητήρα. Το Cosmo άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των αυτοκινήτων και θεωρείται σύμβολο του πνεύματος της Mazda που ξεπερνά ακούραστα τις προκλήσεις. Όταν ο πρόεδρος της Mazda, Tsuneji Matsuda, οδήγησε το πρωτότυπο στο Tokyo Motor Show το 1963, προκλήθηκε σάλος. Ήταν ένα αυτοκίνητο που άξιζε σαφώς τον έπαινο που έλαβε – "Νιώθεις περισσότερο σαν να πετάς παρά σαν να οδηγείς".

1989

το ντεμπουτο ενοσ εμβληματικου roadster

Mazda MX-5 Miata. Τη δεκαετία του 1980, σκληροί νέοι κανονισμοί αποθάρρυναν τους κατασκευαστές ελαφρών σπορ αυτοκινήτων, καθώς δήλωσαν ότι τα αυτοκίνητα θα ήταν πολύ βαριά και αργά. Ο Kenichi Yamamoto της Mazda και η ομάδα του διαφώνησαν. Δεν σταμάτησαν να καινοτομούν προκειμένου να πετύχουν το Jinba Ittai, το αίσθημα ενότητας με το αυτοκίνητο. Κατασκεύασαν ένα γρήγορο roadster που προσφέρει απόλυτη οδηγική απόλαυση. Σήμερα, κυκλοφορούν πάνω από ένα εκατομμύριο Miata στον δρόμο.

1991

νικητησ του le mans

Mazda 787B. Ο κόσμος γνώρισε το πνεύμα αποφασιστικότητας της Mazda όταν κερδίσαμε τις 24 ώρες του Le Mans. Έγινε ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Ιαπωνίας που το πέτυχε και ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκίνητων που κινούνται με περιστροφικό κινητήρα. Προσπαθήσαμε το 1979 και κάθε χρόνο από το 1981 έως το 1991, και κερδίσαμε με την 13η προσπάθεια.

μια καινουργια μερα για τον περιστροφικο κινητηρα

Mazda RX-8. Οι ασυμβίβαστοι μηχανικοί της Mazda εργάστηκαν ακούραστα για να αναπτύξουν έναν ελαφρύ περιστροφικό κινητήρα με οικονομία καυσίμου και τον ενσωμάτωσαν στο τετράθυρο, τετραθέσιο εμβληματικό RX-8. Το ίδιο έτος, κυκλοφόρησε το RX-8 Hydrogen RE, το πρώτο πρακτικό αυτοκίνητο στον κόσμο με περιστροφικό κινητήρα που τροφοδοτείται από καύσιμο υδρογόνου.

1967

η δημιουργια του περιστροφικου κινητηρα

Το 1967, καταφέραμε επιτέλους να κάνουμε μια σημαντική ανακάλυψη και πετύχαμε αυτό που σήμερα θεωρείται ένα κλασικό αυτοκίνητο, το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο Cosmo με περιστροφικό κινητήρα. Το Cosmo άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των αυτοκινήτων και θεωρείται σύμβολο του πνεύματος της Mazda που ξεπερνά ακούραστα τις προκλήσεις. Όταν ο πρόεδρος της Mazda, Tsuneji Matsuda, οδήγησε το πρωτότυπο στο Tokyo Motor Show το 1963, προκλήθηκε σάλος. Ήταν ένα αυτοκίνητο που άξιζε σαφώς τον έπαινο που έλαβε – "Νιώθεις περισσότερο σαν να πετάς παρά σαν να οδηγείς".

1989

το ντεμπουτο ενοσ εμβληματικου roadster

Mazda MX-5 Miata. Τη δεκαετία του 1980, σκληροί νέοι κανονισμοί αποθάρρυναν τους κατασκευαστές ελαφρών σπορ αυτοκινήτων, καθώς δήλωσαν ότι τα αυτοκίνητα θα ήταν πολύ βαριά και αργά. Ο Kenichi Yamamoto της Mazda και η ομάδα του διαφώνησαν. Δεν σταμάτησαν να καινοτομούν προκειμένου να πετύχουν το Jinba Ittai, το αίσθημα ενότητας με το αυτοκίνητο. Κατασκεύασαν ένα γρήγορο roadster που προσφέρει απόλυτη οδηγική απόλαυση. Σήμερα, κυκλοφορούν πάνω από ένα εκατομμύριο Miata στον δρόμο.

1991

νικητησ του le mans

Mazda 787B. Ο κόσμος γνώρισε το πνεύμα αποφασιστικότητας της Mazda όταν κερδίσαμε τις 24 ώρες του Le Mans. Έγινε ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Ιαπωνίας που το πέτυχε και ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκίνητων που κινούνται με περιστροφικό κινητήρα. Προσπαθήσαμε το 1979 και κάθε χρόνο από το 1981 έως το 1991, και κερδίσαμε με την 13η προσπάθεια.

μια καινουργια μερα για τον περιστροφικο κινητηρα

Mazda RX-8. Οι ασυμβίβαστοι μηχανικοί της Mazda εργάστηκαν ακούραστα για να αναπτύξουν έναν ελαφρύ περιστροφικό κινητήρα με οικονομία καυσίμου και τον ενσωμάτωσαν στο τετράθυρο, τετραθέσιο εμβληματικό RX-8. Το ίδιο έτος, κυκλοφόρησε το RX-8 Hydrogen RE, το πρώτο πρακτικό αυτοκίνητο στον κόσμο με περιστροφικό κινητήρα που τροφοδοτείται από καύσιμο υδρογόνου.

που βρισκομαστε τωρα;

Εμπνευσμένοι από το αντισυμβατικό πνεύμα που χαρακτηρίζει το παρελθόν και το παρόν της Mazda, συνεχίζουμε να επεκτείνουμε τα όρια για να προσφέρουμε την απόλυτη οδηγική απόλαυση Jinba Ittai. Οι πρωτοποριακοί κινητήρες Skyactiv και οι τεχνολογίες μας παρέχουν εξαιρετική απόδοση και επιδόσεις.

τεχνολογια skyactiv

αποδοση και επιδοσεισ χωρισ συμβιβασμουσ

Οι μηχανικοί μας δεν πιστεύουν ότι ο οδηγός πρέπει να θυσιάσει την οικονομία καυσίμου για να απολαύσει κορυφαία απόδοση. Βρήκαν έναν τρόπο να πετύχουν και τα δύο, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι η επιμονή και η καινοτομία μπορούν να ξεπεράσουν οποιοδήποτε εμπόδιο βρεθεί στον δρόμο τους. Η απάντησή τους είναι η τεχνολογία Skyactiv.

εξερευνηστε

τα παντα μπορουν να συμβουν

Στη Mazda, πιστεύουμε ότι μπορούμε να κάνουμε πραγματικότητα οτιδήποτε φανταστούμε. Χρησιμοποιούμε τις τεχνολογίες επόμενης γενιάς, όπως τον επαναστατικό κινητήρα Skyactiv-X, για να πετύχουμε υψηλότερα, πιο συναρπαστικά και ικανοποιητικά επίπεδα οδηγικής απόλαυσης.

ανακαλυψτε το οραμα μασ

mazda vision coupe

σχεδιασμοσ επομενησ γενιασ

Για να εξερευνήσουμε τις δυνατότητες και την πορεία των μελλοντικών αυτοκινήτων της Mazda χρησιμοποιώντας τον σχεδιασμό Kodo, σχεδιάσαμε ένα τετράθυρο κουπέ με ατμοσφαιρικό εσωτερικό και σπορ εμφάνιση, που αντανακλά φινέτσα και κομψότητα.

εξερευνηστε το
mazda mx-5

κοβει την ανασα

Καθίστε πίσω από το τιμόνι του εμβληματικού roadster και νιώστε την άμεση σύνδεση Jinba Ittai, που σας ενώνει με το αυτοκίνητο όπως ένα άλογο με τον αναβάτη του. Είναι ενσωματωμένο σε κάθε Mazda του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ