Ο νυν επικεφαλής σχεδιαστής λέει ότι είναι ιδιαίτερα υπερήφανος που ο σχεδιασμός του αμαξώματος του αυτοκινήτου ευθυγραμμίστηκε με τις τελευταίες σχεδιαστικές αρχές Kodo, οπότε ήταν αρκετά ισχυρός ώστε να διατηρηθεί και να επιτύχει στόχους επανασχεδιασμού όπως η αύξηση της αντοχής του τύπου SUV και η αποσαφήνιση της μοναδικότητας των τριών νέων επιπέδων εξοπλισμού του CX-5.
Ο σχεδιασμός αυτοκινήτων ήταν μια φυσική πορεία καριέρας για την Tsubaki. Του αρέσει να σχεδιάζει και πάντα τον έλκυαν τα σπορ αυτοκίνητα. Άρχισε να εργάζεται για τη Mazda αφού είδε το MX-5 και το RX-7. Αυτά τα αυτοκίνητα έδειξαν στον Tsubaki ότι η εταιρεία μπορούσε να σχεδιάσει το είδος των αυτοκινήτων που πάντα θαύμαζε.
Συζητώντας για τις σχεδιαστικές του επιρροές και για το τι βοήθησε να εμπνευστεί την πιο ισχυρή αλλά και πιο απλή σχεδίαση του νεότερου CX-5, ο Tsubaki μιλάει για την εργασία του στην Ευρώπη. Τον προσέλκυσαν τα σκανδιναβικά σχέδια, όπως τα δανέζικα έπιπλα και τα σουηδικά και φινλανδικά γυάλινα σκεύη. Και σημειώνει ότι οι εν λόγω χειροτεχνίες έχουν τις ίδιες ιδιότητες λειτουργικότητας, ακραίας απλότητας και ομορφιάς στη μορφή που συναντώνται στις ιαπωνικές χειροτεχνίες. Αντιλαμβάνεται ότι πρόκειται για μια παγκόσμια κοινή αξία της ομορφιάς.