Η Maeda αναγνωρίζει την έλξη του κενού από τον κήπο του Zen και του Ryoanji, ο οποίος βασίζεται στις παραδοσιακές ιαπωνικές έννοιες του "ma" (διάστημα ή χώρος) και του "yohaku" (κενός χώρος). Ενώ η δυτική ευαισθησία επιδιώκει συνήθως να γεμίσει τα κενά και τη σιωπή, το αντίθετο συμβαίνει με το Ζεν.
"Το ma και το yohaku είναι ευαισθησίες του κενού που εφιστούν την προσοχή στις σχέσεις μεταξύ των πραγμάτων που υπάρχουν στον πραγματικό κόσμο, και κατ' επέκταση στον αισθητικό και πνευματικό κόσμο", σημειώνει ο Brown. "Τόσο το ma όσο και το yohaku συνδέονται με τις ζεν βουδιστικές έννοιες του μετασχηματιστικού κενού - την ομορφιά της ανυπαρξίας".
Θολώνοντας τα όρια μεταξύ αυτού που υπάρχει και αυτού που δεν υπάρχει, αυτές οι παραδοσιακές έννοιες ενσωματώνονται τώρα στη διεθνή αρχιτεκτονική και τον εσωτερικό σχεδιασμό, προσδίδοντας μια χαρακτηριστικά ιαπωνική αισθητική. Με παρόμοιο τρόπο, η φιλοσοφία της Mazda βασίζεται στην ομορφιά της αφαίρεσης, εστιάζοντας στο θέμα του σχεδιασμού και φέρνοντάς το στο επίκεντρο. Για το σκοπό αυτό, το ma και το yohaku είναι αναπόσπαστο μέρος και στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων.