ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ MYMAZDA; ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ MYMAZDA

Είτε έχετε γενικές απορίες είτε μια συγκεκριμένη ερώτηση σχετικά με τις λειτουργίες συνδεσιμότητας, εδώ θα βρείτε όλες τις απαντήσεις. Έχουμε συγκεντρώσει τις πιο συχνές ερωτήσεις που αφορούν την εφαρμογή MyMazda για να σας βοηθήσουμε να αξιοποιήσετε στο μέγιστο την εφαρμογή και το αυτοκίνητό σας.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ MYMAZDA
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΑΣ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ MYMAZDA;

Το MyMazda είναι μια εφαρμογή που σας παρέχει πληροφορίες για το όχημά σας όπως το ιστορικό του σέρβις και τα εγχειρίδια ενώ μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε έναν αντιπρόσωπο Mazda ή να λάβετε ενημερώσεις σχετικά με ανακλήσεις. Μπορείτε επίσης, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή, να καλείτε την οδική βοήθεια. Αν έχετε Συνδεδεμένο όχημα, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε πολλές άλλες δυνατότητες όπως ο τηλεχειρισμός, ο εντοπισμός οχήματος και η αποστολή προορισμού στο αυτοκίνητό σας.

 

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ MYMAZDA;

 

Η εφαρμογή MyMazda περιλαμβάνει έγγραφα όπως το Ψηφιακό αρχείο σέρβις - Digital Service Record (DSR), το οποίο σας πληροφορεί για το πότε χρειάζεται συντήρηση το αυτοκίνητό σας, καθώς και για την πιθανή ανάγκη αντικατάστασης των αναλώσιμων εξαρτημάτων. Μπορείτε να έχετε άμεση πρόσβαση σε τρέχουσες εγγυήσεις και συμβάσεις ή να κάνετε λήψη του ψηφιακού εγχειριδίου κατόχου. Μπορείτε ακόμα και να καλέσετε την οδική βοήθεια.

 

ΠΏΣ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΉΣΩ ΜΕ ΤΗ MAZDA ΓΙΑ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ;

 

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις που δεν μπορούν να απαντηθούν στην ενότητα βοήθειας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον προτιμώμενο συνεργάτη Mazda ή με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο mazda@mazda.gr.

 

Μπορώ να χρησιμοποιήσω περισσότερες συσκευές με τον ίδιο λογαριασμό;

Μπορείτε αλλά όχι ταυτόχρονα. Για λόγους ασφαλείας, η εφαρμογή κάνει αυτόματη αποσύνδεση των άλλων συσκευών όταν συνδέεται μια νέα.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή σε tablet αντί για smartphone;

Ναι, αλλά ορισμένες επιλογές μπορεί να μην λειτουργούν σωστά καθώς τα tablet δεν υποστηρίζονται πλήρως.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ;

Απλώς πραγματοποιήστε είσοδο με τη διεύθυνση e-mail σας και εισάγετε τον κωδικό επιβεβαίωσης που θα σας σταλεί μέσω email ώστε να τον επαληθεύσετε. Στη συνέχεια εισάγετε τον αριθμό τηλεφώνου σας. Θα λάβετε έναν κωδικό επιβεβαίωσης μέσω SMS. Εισάγετε τον κωδικό ώστε να επαληθεύσετε το τηλέφωνό σας. Σε αυτό το σημείο θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία ώστε να ολοκληρώσετε τη δημιουργία του λογαριασμού σας. Αφού ολοκληρώσετε τη ρύθμιση θα μπορέσετε να προσθέσετε τα στοιχεία του οχήματός σας.

 

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ MYMAZDA

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία πελάτη;

1 Πηγαίνετε στο μενού τριών γραμμών (δλδ. στο εικονίδιο τριών κατακόρυφων γραμμών) στην πάνω δεξιά άκρη της οθόνης της εφαρμογής
2 Πατήστε Προφίλ
3 Πατήστε το μενού περισσότερων επιλογών (δλδ. το εικονίδιο τριών κουκκίδων με κάθετο προσανατολισμό) στην πάνω δεξιά άκρη της οθόνης της εφαρμογής
4 Πατήστε Αλλαγή Email Αλλαγή κωδικού πρόσβασης ή Επεξεργασία προφίλ
5 Επεξεργαστείτε τα στοιχεία πελάτη και κάντε κλικ στην Αποθήκευση για να αποθηκεύσετε τις αλλαγές

Και αν έχω ήδη κάνει εγγραφή σε λογαριασμό MyMazda;

Αν έχετε ήδη κάνει εγγραφή σε λογαριασμό MyMazda, μπορείτε απλώς να χρησιμοποιήσετε τα υπάρχοντα στοιχεία σύνδεσης για να πραγματοποιήσετε είσοδο στην εφαρμογή MyMazda.

Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου MyMazda;

 

1 Πηγαίνετε στο μενού τριών γραμμών (δλδ. στο εικονίδιο τριών κατακόρυφων γραμμών) στην πάνω δεξιά άκρη της οθόνης της εφαρμογής
2 Πατήστε Προφίλ
3 Πατήστε το μενού περισσότερων επιλογών (δλδ. το εικονίδιο τριών κουκκίδων με κάθετο προσανατολισμό) στην πάνω δεξιά άκρη της οθόνης της εφαρμογής
4 Πατήστε Επεξεργασία προφίλ
5 Επιλέξτε Διαγραφή του λογαριασμού σας


• Θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε το αίτημά σας. Μετά από την επιβεβαίωση θα πραγματοποιηθεί έξοδος από το MyMazda και ο λογαριασμός σας θα διαγραφεί.
• Αν αλλάξετε γνώμη και θελήσετε να επιστρέψετε στο MyMazda, θα χρειαστεί να επαναλάβετε τη διαδικασία εγγραφής. Σημειώστε ότι η διαγραφή του λογαριασμού σας MyMazda δεν διαγράφει και τα στοιχεία πελάτη που τηρούμε για εσάς.
• Αν διαγράψετε από τη συσκευή σας την εφαρμογή MyMazda, δεν διαγράφεται αυτόματα και ο λογαριασμός σας MyMazda. Για να διαγραφεί πλήρως ο λογαριασμός σας, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα που περιγράφονται παραπάνω.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ/ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΩ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΟΔΗΓΟ;

Επιλέξτε Διαχείριση οδηγώνστην ενότητα Το όχημά μου και στη συνέχεια πατήστε πρόσκληση οδηγού συμπληρώνοντας τα προσωπικά στοιχεία του δευτερεύοντα οδηγού. 

ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ EMAIL;

Όχι, οι πρόσθετοι χρήστες πρέπει να χρησιμοποιήσουν διευθύνσεις email που δεν χρησιμοποιούνται επί του παρόντος για την εφαρμογή MyMazda.

ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΕΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ;

Ναι, για συνδεδεμένα οχήματα, ο κύριος οδηγός μπορεί να προσκαλέσει έως και τέσσερις 
ακόμα οδηγούς στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες του MyMazda
και να τους αφαιρέσει αργότερα οποιαδήποτε στιγμή. Για να προσθέσετε οδηγούς:

1 Πηγαίνετε στην επιλογή Το όχημά μου
2 Πατήστε Διαχείριση οδηγών
3 Αν υπάρχει διαθέσιμη θέση, πατήστε + Πρόσκληση οδηγού


Αν αλλάξετε γνώμη μπορείτε να πατήσετε Ακύρωση πρόσκλησης, για να ανακαλέσετε την πρόσκλησή σας.

Για νέους ιδιοκτήτες του οχήματος, πώς εγγράφουμε το όχημα στον νέο ιδιοκτήτη και πώς διαγράφουμε τα στοιχεία του πρώτου ιδιοκτήτη;

Ο νέος ιδιοκτήτης μπορεί απλώς να αντικαταστήσει τη λειτουργία Συνδεδεμένες υπηρεσίες του πρώτου ιδιοκτήτη οποιαδήποτε στιγμή μέσω της εφαρμογής MyMazda. Ο νέος ιδιοκτήτης ειδοποιείται ότι παίρνει τη θέση προηγούμενου ιδιοκτήτη. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ειδοποιείται ότι οι υπηρεσίες τερματίζονται.

Πώς μπορώ να προσθέσω/προσκαλέσω δευτερεύοντα οδηγό;

Επιλέξτε Διαχείριση οδηγών στην ενότητα Το όχημά μου και στη συνέχεια πατήστε πρόσκληση οδηγού.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την προσθήκη δευτερεύοντα οδηγού;

Στην ενότητα Το όχημά μου επιλέξτε την καρτέλα των οδηγών για να διαχειριστείτε οδηγούς και να ακυρώσετε τυχόν προσκλήσεις.

Πώς μπορώ να ορίσω δικαιώματα για τον δευτερεύοντα οδηγό;

Στην ενότητα Το όχημά μου μπορείτε να επιλέξετε την καρτέλα οδηγών, για να διαχειριστείτε οδηγούς και να κάνετε κλικ στο όνομα του επιλεγμένου οδηγού.

Πώς μπορώ να αφαιρέσω έναν δευτερεύοντα οδηγό;

Στην ενότητα Το όχημά μου μπορείτε να επιλέξετε την καρτέλα οδηγών, για να διαχειριστείτε οδηγούς και να κάνετε κλικ στο όνομα του επιλεγμένου οδηγού.

Έλαβα email που με προσκαλεί να γίνω δευτερεύων οδηγός. Τι πρέπει να κάνω;

Αν δεν έχετε λογαριασμό MyMazda, εγκαταστήστε την εφαρμογή και εγγραφείτε χρησιμοποιώντας την ίδια διεύθυνση email με την οποία λάβατε την πρόσκληση. Αφού κάνετε είσοδο, θα δείτε την πρόσκληση και μπορείτε να την αποδεχθείτε. Αν έχετε λογαριασμό MyMazda, κάντε απλώς κλικ στην αποδοχή.

Γιατί δεν βλέπω ειδικές λειτουργίες συνδεδεμένων υπηρεσιών;

Οι λειτουργίες που αφορούν τον δευτερεύοντα οδηγό καθορίζονται από τον κύριο οδηγό. Αν δεν μπορείτε να δείτε ειδικές λειτουργίες, επικοινωνήστε με τον κύριο οδηγό.

Έλαβα email που αναφέρει ότι κάποιος άλλος είναι ο κύριος οδηγός του αυτοκινήτου μου, τι πρέπει να κάνω;

Το email που λάβατε σημαίνει ότι κάποιος άλλος έχει εγγραφεί ως κύριος οδηγός του αυτοκινήτου σας. Αν αυτό το πρόσωπο έκανε λάθος μπορείτε να ξανακάνετε εισαγωγή του οχήματος ακόμα μία φορά και να επαναλάβετε τη διαδικασία εγγραφής.

Αν πουλήσω το Mazda μου θα μπορεί ο νέος ιδιοκτήτης να βλέπει τα στοιχεία μου;

Όχι, ο νέος ιδιοκτήτης του οχήματος δεν θα μπορεί να βλέπει κανένα από τα στοιχεία του προηγούμενου ιδιοκτήτη.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΛΕΓΧΟ ΓΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ Ή ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ;

Μπορείτε να δείτε σημαντικά μηνύματα όπως ανακλήσεις και άλλες πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος (π.χ. το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας) μέσα από το Κέντρο ειδοποιήσεων. Απλώς κάντε κλικ στο μήνυμα για περισσότερες πληροφορίες. Σας ειδοποιεί επίσης για οποιοδήποτε πρόβλημα, συμπεριλαμβανομένων των θεμάτων ασφάλειας και εξασφάλισης του αυτοκινήτου, παρέχοντάς σας ταυτόχρονα νέα και ενημερώσεις από τη Mazda.

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θα λαμβάνω νέα και υπενθυμίσεις σέρβις σε όλες μου τις συσκευές;

Αν επιλέξετε ειδοποιήσεις push θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις για το σέρβις σε όλες σας τις συσκευές.

Γιατί δεν λαμβάνω ειδοποιήσεις push;

Ελέγξτε αν έχετε ρυθμίσει τις άδειες επικοινωνίας ώστε να επιτρέπουν τις ειδοποιήσεις από την εφαρμογή MyMazda από το εσωτερικό των ρυθμίσεων της συσκευής σας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε μεταξύ διαφόρων τύπων ειδοποιήσεων.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΣΑΓΩ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΟΧΗΜΑ;

Υπάρχουν δύο τρόποι: Μπορείτε να προσθέσετε αυτοκίνητο από την ενότητα Το όχημά μου με το κουμπί προσθήκης οχήματος. Θα πρέπει να κάνετε σάρωση του αριθμού πλαισίου VIN ή να εισάγετε τον VIN χειροκίνητα για να δείτε το όχημά σας. Η αντιπροσωπεία της Mazda θα συνδέσει ένα όχημα με το προφίλ σας και οι λεπτομέρειες θα εμφανιστούν αυτόματα στην ενότητα της εφαρμογής Το όχημά μου.

 

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΣΑΓΩ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΟΧΗΜΑ;

Υπάρχουν δύο τρόποι: Μπορείτε να προσθέσετε αυτοκίνητο από την ενότητα Το όχημά μου με το κουμπί προσθήκης οχήματος. Θα πρέπει να κάνετε σάρωση του αριθμού πλαισίου VIN ή να εισάγετε τον VIN χειροκίνητα για να δείτε το όχημά σας. Η αντιπροσωπεία της Mazda θα συνδέσει ένα όχημα με το προφίλ σας και οι λεπτομέρειες θα εμφανιστούν αυτόματα στην ενότητα της εφαρμογής Το όχημά μου.

Πώς μπορώ να αφαιρέσω ένα όχημα από την ενότητα Το όχημά μου)

Υπάρχουν δύο τρόποι για να αφαιρέσετε ένα όχημα από την ενότητα Το όχημά μου: Μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε με τον αντιπρόσωπο της προτίμησής σας είτε να επιλέξετε τη λειτουργία επεξεργασίας οχήματος στην ενότητα Το όχημά μου και να κάνετε κλικ στην επιλογή αφαίρεσης οχήματος.

Πού μπορώ να βρω τον αριθμό VIN;

Μπορείτε να βρείτε τον VIN σε αυτοκόλλητο στο μαρσπιέ της πόρτας του οδηγού, στη βάση του παρμπρίζ, κάτω από το πατάκι της πλευράς του οδηγού, στην άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας ή στην φορολογική σας δήλωση.

Πώς μπορώ να αλλάξω όνομα οχήματος;

Μπορείτε να αλλάξετε το όνομα του οχήματός σας στην ενότητα επεξεργασία οχήματος.

Τι να κάνω αν η επιλογή Το αυτοκίνητό μου εμφανίζει ανακριβείς πληροφορίες;

Αν πιστεύετε ότι τα στοιχεία που εμφανίζονται για το όχημά σας στην εφαρμογή MyMazda είναι ανακριβή, επικοινωνήστε με την ομάδα σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relations Team) στη διεύθυνση mmukassistance@mazdaeur.com.

ΠΟΣΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ MYMAZDA;

Μπορείτε να καταχωρήσετε έως και 10 οχήματα στον ίδιο λογαριασμό.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΗΞΕΙ Η ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΖΕΥΞΗ ΤΟΥ MYMAZDA;

 

Ναι, ο κωδικός εξουσιοδότησης λήγει μετά από 5 λεπτά κατά τη ζεύξη του MyMazda με ένα όχημα.
Αν λήξει, μπορείτε να ζητήσετε νέο κωδικό εξουσιοδότησης στην εφαρμογή MyMazda.
Αρκεί να επιστρέψετε στην Εγγραφή στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες, να προχωρήσετε στο βήμα "Request Authorisation Code" (Αίτημα κωδικού εξουσιοδότησης) και να πατήσετε Αίτημα.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΩ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ MYMAZDA;

Αν πρόκειται να πάψετε να είστε κάτοχος ενός οχήματος Mazda που χρησιμοποιούσε Συνδεδεμένες υπηρεσίες και σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε ένα άλλο όχημα Mazda, διαγράψτε τις πληροφορίες εγγραφής του οχήματος που χρησιμοποιούνται από τις Συνδεδεμένες υπηρεσίες ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

1 Πατήστε Το όχημά μου από το ΜΕΝΟΥ
2 ΠατήστεΕπεξεργασία οχήματος από την καρτέλα ενεργειών
3 Πατήστε ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ
4 Διαβάστε προσεκτικά την ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ και πατήστε ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ


Αν είστε βέβαιοι ότι θέλετε να διαγράψετε το όχημα θα αφαιρεθείτε ταυτόχρονα και από τις Συνδεδεμένες υπηρεσίες. Οι πληροφορίες πελάτη θα παραμείνουν στο σύστημα και έτσι, αν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε στη συνέχεια ένα Mazda με δυνατότητες Συνδεδεμένων υπηρεσιών, θα μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή MyMazda όταν κάνετε εγγραφή του νέου σας οχήματος.

ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΩΝ SERVICE ΜΟΥ;

Επιλέξτε "MyMazda" από το κύριο μενού και στη συνέχεια "My Services". Εδώ θα βρείτε όλα τα προηγούμενα σέρβις, τα οποία προσφέρονται για επανεξέταση ή λήψη.

 

ΙΣΤΟΡΙΚΟ SERVICE

Ποιος μπορεί να δει το Ιστορικό σέρβις στην εφαρμογή MyMazda;

 

Ο ΓΚΠΔ απαιτεί συνεχή επανεξέταση των μέτρων που λαμβάνονται για την εκπλήρωση των νομικών απαιτήσεων και την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που επηρεάζονται από την επεξεργασία. Προηγουμένως, οποιοσδήποτε διέθετε τον αριθμό αναγνώρισης οχήματος ενός οχήματος μπορούσε να προσθέσει το όχημα στην εφαρμογή MyMazda και να προβάλει τις πληροφορίες του οχήματος.
Καθώς τα αρχεία σέρβις και τα προγράμματα συντήρησης θεωρούνται ευαίσθητες πληροφορίες, δεν μπορούν να διατεθούν σε τρίτους. Ως εκ τούτου, έχουν ληφθεί αυστηρότερα μέτρα για την προστασία αυτών των πληροφοριών για την εφαρμογή My Mazda. Μόνο οι εγγεγραμμένοι βασικοί χρήστες (για τα συνδεδεμένα οχήματα) ή οι επαληθευμένοι ιδιοκτήτες (για τα μη συνδεδεμένα οχήματα) είναι εξουσιοδοτημένοι να βλέπουν αυτά τα δεδομένα. Εάν είστε ο ιδιοκτήτης του οχήματος και εξακολουθείτε να μην μπορείτε να δείτε την υπηρεσία, το ιστορικό παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

 

Γιατί δεν έχει ενημερωθεί το ιστορικό των σέρβις παρά το γεγονός ότι το σέρβις ολοκληρώθηκε σήμερα;

Η ενημέρωση για τις καταχωρήσεις στο ιστορικό των σέρβις συνήθως γίνεται μέσα σε 15 ημέρες από την πραγματοποίηση του σέρβις. Αν δεν φαίνεται να έχει ενημερωθεί το ιστορικό των σέρβις μετά από αυτό το διάστημα επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο που έχει αναλάβει το σέρβις σας ή με την ομάδα σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relations Team) στη διεύθυνση mmukassistance@mazdaeur.com.

Τι είναι η λίστα ελέγχου PDF και πώς μπορώ να κάνω λήψη της;

Κατά τη διάρκεια ορισμένων σέρβις στον αντιπρόσωπο Mazda της προτίμησής σας, το προσωπικό καταγράφει την κατάσταση υγείας και οποιαδήποτε ευρήματα που αφορούν το όχημά σας σε μια ειδική λίστα ελέγχου σε μορφή PDF. Κάντε κλικ στο εικονίδιο λήψης στην ενότητα "λίστας ελέγχου" για να ανοίξετε το αρχείο PDF της ειδικής λίστας ελέγχου, το οποίο θα ανοίξει στο πρόγραμμα ανάγνωσης PDF του smartphone/tablet σας.

Πώς μπορώ να μάθω σχετικά με αναλώσιμα που μπορεί να χρειάζονται αντικατάσταση;

Αν αντικαταστήσατε αναλώσιμα αλλά η κατάστασή τους εξακολουθεί να παρουσιάζεται "ανοικτή" ή αν έχετε οποιαδήποτε άλλη ερώτηση σχετικά με αυτήν την ενότητα, είναι προτιμότερο να επικοινωνήσετε με τον πιο πρόσφατο αντιπρόσωπο που ασχολήθηκε με το σέρβις σας.

Πού μπορώ να βρω το Ιστορικό των service μου;

Επιλέξτε "MyMazda" από το κύριο μενού και στη συνέχεια "My Services". Εδώ θα βρείτε όλα τα προηγούμενα σέρβις, τα οποία προσφέρονται για επανεξέταση ή λήψη.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ SERVICE;

Μπορείτε να αναζητήσετε συγκεκριμένο αντιπρόσωπο μέσω της αναζήτησης αντιπροσώπου ή να κάνετε κλικ στο Service στην κεντρική οθόνη ή στο κύριο μενού κάτω από την επιλογή "My Services". Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ στον συνεργάτη Mazda της προτίμησής σας και να ζητήσετε σέρβις.

 

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ

Πώς μπορώ να βρω την πλησιέστερη αντιπροσωπεία Mazda;

  • Επιλέξτε "MyMazda" από το κύριο μενού και πατήστε "MyMazda Dealer"

     

  • Χρησιμοποιήστε την τρέχουσα τοποθεσία σας για να βρείτε την πλησιέστερη αντιπροσωπεία

     

  •  Αν προτιμάτε, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση χρησιμοποιώντας όνομα τοποθεσίας ή όνομα αντιπροσώπου στα αντίστοιχα πλαίσια αναζήτησης.

ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ MAZDA ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΗΘΗ, ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΠΡΩΤΑ ΠΟΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ;

Κοιτάξτε στην επιλογή "Dealers" για να ενημερωθείτε για τις υπηρεσίες που προσφέρει ο κάθε αντιπρόσωπος.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ;

• Χρησιμοποιήστε την τρέχουσα τοποθεσία σας για να βρείτε την πλησιέστερη αντιπροσωπεία
• Αν προτιμάτε, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση χρησιμοποιώντας όνομα τοποθεσίας ή όνομα αντιπροσώπου στα αντίστοιχα πλαίσια αναζήτησης.
• Επιλέξτε "MyMazda" από το κύριο μενού και πατήστε "MyMazda Partner" τον πιο πρόσφατο συνεργάτη σέρβις σας

 

ΟΔΙΚΉ ΒΟΉΘΕΙΑ

Πώς μπορώ να καλέσω για Οδική Βοήθεια;

 

  • Ανοίξτε το κύριο μενού και επιλέξτε "Οδική βοήθεια".
  • Η κλήση θα κατευθυνθεί


Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να προκύψει κόστος εάν καλέσετε οδική βοήθεια από άλλη χώρα.

 

Πώς μπορώ να πω στον τηλεφωνητή πού βρίσκομαι όταν χρειάζομαι βοήθεια;

 

Θα πρέπει να ενημερώσετε την Οδική Βοήθεια για τα στοιχεία της θέσης σας μέσω της κλήσης. Σε περίπτωση ατυχήματος, τα στοιχεία της διεύθυνσής σας θα υποβληθούν στον χειριστή.

Εάν βρίσκεστε στο εξωτερικό, παρακαλούμε καλέστε απευθείας την υπηρεσία βοήθειας στο +498955987214.

 

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ;

• Επιλέξτε Το όχημά μου από το κύριο μενού.
• Κάτω από το αυτοκίνητο επιλέξτε Οδική βοήθεια. Θα εμφανιστεί η διεύθυνση της τρέχουσας θέσης σας, ώστε να ενημερώσετε την ομάδα της οδικής βοήθειας κατά την κλήση σας (βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις τοποθεσίας του τηλεφώνου σας είναι ενεργοποιημένες για να εμφανίζεται η διεύθυνση της τρέχουσας τοποθεσίας σας).
• Πώς να καλέσετε: θα εμφανιστεί ένας αριθμός επικοινωνίας ή ένα κουμπί κλήσης ώστε να μπορέσετε να κάνετε κλήση απευθείας.
• Σημειώστε ότι ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις αν καλέσετε υπηρεσία οδικής βοήθειας σε άλλη χώρα. Για περισσότερες λεπτομέρειες, απευθυνθείτε στον πάροχο της κινητής τηλεφωνίας που χρησιμοποιείτε.

 

ΕΓΓΡΑΦΗ

ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΙΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ;

Αρχικά, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη οχήματος και συμπληρώστε τα στοιχεία του αυτοκινήτου σας. Στη συνέχεια, κάντε σάρωση του αριθμού VIN του αυτοκινήτου σας και επιβεβαιώστε τον. Μετά από αυτό, μπορείτε να δώσετε στο όχημά σας ένα όνομα και να κάνετε εγγραφή, για να ξεκινήσετε τις Συνδεδεμένες Υπηρεσίες. Έπειτα, ενεργοποιήστε τη μηχανή έχοντας παράλληλα μαζί σας το τηλέφωνό σας και θα λάβετε έναν κωδικό εξουσιοδότησης στην κεντρική οθόνη του αυτοκινήτου. Εισαγάγετε τον κωδικό στο τηλέφωνό σας για να ολοκληρώσετε τη σύνδεση.

 

ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑΡΞΗ

Είναι υποχρεωτική η εγγραφή στις Συνδεδεμένες Υπηρεσίες;

Όχι, η υπηρεσία είναι προαιρετική. Αν, ωστόσο, θέλετε να χρησιμοποιείτε τις δυνατότητες των Συνδεδεμένων υπηρεσιών θα πρέπει να κάνετε εγγραφή μέσω της εφαρμογής MyMazda.

Πώς μπορώ να αποχωρήσω από τις Συνδεδεμένες Υπηρεσίες;

Αν έχετε εγγραφεί στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες, μπορείτε να καταργήσετε την εγγραφή σας διαγράφοντας ένα αυτοκίνητο από τον λογαριασμό σας οποιαδήποτε στιγμή μέσω της εφαρμογής MyMazda χρησιμοποιώντας τις οδηγίες που ακολουθούν:

1 Πηγαίνετε στο "μενού τριών γραμμών" (δλδ. στο εικονίδιο τριών κατακόρυφων γραμμών) στην πάνω δεξιά άκρη της οθόνης της εφαρμογής
2 Πατήστε MyMazda
3 Πατήστε Τα οχήματά μου
4 Πατήστε το "μενού περισσότερων επιλογών" (δλδ. το εικονίδιο τριών κουκκίδων με κάθετο προσανατολισμό) στην πάνω δεξιά άκρη της οθόνης της εφαρμογής
5 Πατήστε Επεξεργασία οχήματος
6 Πατήστε Διαγραφή οχήματος και επιβεβαιώστε στο προειδοποιητικό μήνυμα που θα εμφανιστεί σε αναδυόμενο παράθυρο

Υπάρχει χρέωση συνδρομής για τις Συνδεδεμένες υπηρεσίες;

Η συνδρομή στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες παρέχεται δωρεάν για τα τρία πρώτα χρόνια από την αρχική ημερομηνία αγοράς του οχήματος, μετά το πέρας των οποίων υπάρχει χρέωση. Η χρέωση της συνδρομής μετά τη δωρεάν περίοδο δεν έχει ακόμα καθοριστεί.

Τι είδους δεδομένα συλλέγουν οι Συνδεδεμένες υπηρεσίες;

Οι Συνδεδεμένες υπηρεσίες συλλέγουν διάφορα δεδομένα όπως προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας, πληροφορίες οχήματος και πληροφορίες κατάστασης οχήματος. Διαχειριζόμαστε τα παραπάνω δεδομένα σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς για την προστασία των δεδομένων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συλλογή δεδομένων από τις Συνδεδεμένες υπηρεσίες, ανατρέξτε στους Όρους και προϋποθέσεις των Συνδεδεμένων υπηρεσιών και στην Πολιτική απορρήτου.

Γιατί η Mazda συλλέγει δεδομένα στις Συνδεδεμένες Υπηρεσίες;

Συλλέγουμε δεδομένα μόνο με βάση τη νομοθεσία όπως αυτή αποτυπώνεται στους ισχύοντες νόμους που αφορούν την προστασία των δεδομένων. Τα δεδομένα σε γενικές γραμμές είτε υφίστανται επεξεργασία για λόγους που αφορούν τη σύμβαση των Συνδεδεμένων υπηρεσιών είτε βασίζονται σε έννομα συμφέροντα ή στη συναίνεσή σας. Πληροφορίες ανώνυμου χαρακτήρα είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν για λόγους ποιότητας προϊόντος, ανάλυσης δεδομένων, έρευνας και εξέλιξης προϊόντων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συλλογή δεδομένων από τις Συνδεδεμένες υπηρεσίες, ανατρέξτε στους Όρους και προϋποθέσεις των Συνδεδεμένων υπηρεσιών και στην Πολιτική απορρήτου.

Θα διαγραφούν τα δεδομένα μου όταν κάνω κατάργηση της εγγραφής μου από τις Συνδεδεμένες υπηρεσίες;

Όλες οι προσωπικές πληροφορίες και οι πληροφορίες που οδηγούν έμμεσα σε ταυτοποίηση του πελάτη θα διαγραφούν. Πληροφορίες ανώνυμου χαρακτήρα είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν για λόγους ποιότητας προϊόντος, ανάλυσης δεδομένων, έρευνας και εξέλιξης προϊόντων. Για παράδειγμα, τα δεδομένα που μεταδίδονται από το όχημά σας όπως η Ταυτότητα πελάτη και ο VIN αποθηκεύονται και χρησιμοποιούνται από τη Mazda αφού αποσυνδεθούν από τις πληροφορίες του πελάτη.

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ INTERNET ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ;

Ναι, η εφαρμογή MyMazda δεν λειτουργεί χωρίς σύνδεση internet.

ΕΓΓΡΑΦΗ

Πώς κάνω εγγραφή νέου οχήματος στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες;

Για να κάνετε εγγραφή άλλου οχήματος στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες, αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

1 Από το ΜΕΝΟΥ πατήστε MyMazda
2 Πατήστε Το όχημά μου
4 Από την καρτέλα ενεργειών, πατήστε Προσθήκη οχήματος
4 Πατήστε Σάρωση VINκαι σαρώστε τον γραμμικό κωδικό με την κάμερά σας Ή, αν δεν μπορεί να γίνει σάρωση του γραμμικού κωδικού, πατήστε Χειροκίνητη εισαγωγή VINκαι εισαγάγετε τον αριθμό πλαισίου (VIN)
5 Πατήστε ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΌΤΗΤΕΣ

ΣΕ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟ;

Μπορείτε να ελέγχετε εξ αποστάσεως διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου όπως την έναρξη και τη διακοπή της φόρτισης της μπαταρίας και τον κλιματισμό. Μπορείτε επίσης να ελέγχετε και να επιβεβαιώνετε τα αποτελέσματα στο Κέντρο μηνυμάτων.

 

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

Πρέπει να βρίσκομαι σε συγκεκριμένη απόσταση από το Mazda μου για να λειτουργήσουν οι Συνδεδεμένες υπηρεσίες;

Εφόσον η εφαρμογή MyMazda και το όχημα βρίσκονται εντός της εμβέλειας της υπηρεσίας κινητής τηλεφωνίας, οι Συνδεδεμένες υπηρεσίες θα λειτουργούν.

Μπορώ να χρησιμοποιώ τη δυνατότητα Τηλεχειρισμού ενώ βρίσκομαι στο εσωτερικό του συνδεδεμένου οχήματος με το κλειδί;

Όχι, καμία λειτουργία Τηλεχειρισμού δεν λειτουργεί αν το κλειδί βρίσκεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ή αν δεν είναι κλειστές όλες οι πόρτες.

Πότε γίνεται ενημέρωση των δεδομένων Κατάστασης οχήματος και Αναφοράς καλής λειτουργίας του οχήματος;

Η ενημέρωση των δεδομένων Κατάστασης οχήματος και της Αναφοράς καλής λειτουργίας του οχήματος γίνεται μετά από το σβήσιμο της μηχανής. Όσο ο κινητήρας βρίσκεται σε λειτουργία, δεν υπάρχει ενημέρωση πληροφοριών, ακόμα και αν γίνονται ανανεώσεις. Σημειώστε ότι η ενημέρωση της Κατάστασης οχήματος και της Αναφοράς καλής λειτουργίας του οχήματος μπορεί να χρειαστούν αρκετά λεπτά για να πραγματοποιηθούν μετά από το σβήσιμο της μηχανής.

ΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ;

Μπορείτε να ελέγξετε άμεσα την κατάσταση διαφόρων λειτουργιών όπως η στάθμη της μπαταρίας, η αυτονομία και το σύστημα κλιματισμού. Διατίθενται επίσης και άλλα δεδομένα του οχήματος όπως οι ενδείξεις του οδομέτρου και οι πιέσεις των ελαστικών, καθώς και ειδοποιήσεις αν οι πόρτες δεν είναι κλειδωμένες.

 

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΙΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ;

Επιλέξτε ΕΓΓΡΑΦΗ από την ενότητα Το όχημά μου. Σε κάθε οθόνη, παρέχονται οδηγίες για να σας βοηθήσουν να ακολουθήσετε τη διαδικασία. Βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε σε τοποθεσία όπου το αυτοκίνητό σας θα μπορεί να έχει τηλεφωνική σύνδεση για να λάβει το PIN. Αποφύγετε κλειστούς χώρους στάθμευσης ή μέρη με κακής ποιότητας συνδέσεις δικτύου. Σημειώστε ότι η εφαρμογή λειτουργεί μόνο με σύνδεση internet.

ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ;

Κλείδωμα θυρών, Κατάσταση υγείας οχήματος (π.χ. πίεση ελαστικών, κλειδαριές θυρών, κατάσταση καυσίμου/μπαταρίας, αυτονομία), αποστολή τοποθεσιών στο σύστημα πλοήγησης με χρήση της εφαρμογής, ειδοποιήσεις push στην κατάσταση οχήματος (ξεκλείδωτη πόρτα κ.λπ.). Οι Συνδεδεμένες Υπηρεσίες ηλεκτρικού οχήματος περιλαμβάνουν: Τηλεχειριζόμενη φόρτιση, Τηλεχειριζόμενη έναρξη φόρτισης, Τηλεχειριζόμενη διακοπή φόρτισης, Τηλεχειριζόμενο κλιματισμό.

Πώς μπορώ να κάνω έναρξη/διακοπή φόρτισης μπαταρίας;

Αυτό μπορεί να γίνει από την οθόνη ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΥ της εφαρμογής πιέζοντας παρατεταμένα το κουμπί ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω/απενεργοποιήσω το σύστημα HVAC;

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε/απενεργοποιήσετε το σύστημα HVAC, αν σύρετε το δάχτυλό σας προς τα αριστερά στην κύρια οθόνη.

Πώς μπορώ να ελέγξω την κατάσταση της μπαταρίας μου;

Κάντε κλικ στο Status (Κατάσταση) στην κύρια οθόνη.

Μπορώ να χρησιμοποιώ τη δυνατότητα Τηλεχειρισμού ενώ βρίσκομαι στο εσωτερικό του συνδεδεμένου οχήματος με το κλειδί;

Όχι, καμία λειτουργία Τηλεχειρισμού δεν λειτουργεί αν το κλειδί βρίσκεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ή αν δεν είναι κλειστές όλες οι πόρτες.

ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

Άφησα το κλειδί μου στο αυτοκίνητο. Μπορώ να συνεχίσω να χρησιμοποιώ τις Συνδεδεμένες υπηρεσίες όπως την εξ αποστάσεως εκκίνηση μηχανής;

Όχι, αν έχετε αφήσει το κλειδί στο αυτοκίνητο θα δείτε το μήνυμα σφάλματος αποτυχίας όταν αποπειραθείτε να κάνετε χρήση της υπηρεσίας τηλεχειρισμού. Για να εκτελέσετε υπηρεσίες τηλεχειρισμού, το κλειδί θα πρέπει να βρίσκεται έξω από το αυτοκίνητο.

Αν χάσω το τηλέφωνό μου πώς μπορώ να περιορίσω την πρόσβαση στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες;

Μπορείτε να κάνετε είσοδο στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε smart συσκευή κάνοντας λήψη της εφαρμογής MyMazda και χρησιμοποιώντας τα διαπιστευτήρια εισόδου του MyMazda. Ακόμα και αν δεν έχετε άλλη smart συσκευή η πρόσβαση στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες θα είναι περιορισμένη για τους άλλους χρήστες από το σύστημα Διαχείρισης ταυτοποίησης της εφαρμογής MyMazda (δεν μπορεί να γίνει είσοδος χωρίς κωδικό πρόσβασης ή βιομετρική είσοδος).

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΠΛΟΗΓΗΣΗ;

Δεν έχετε παρά να βρείτε τον προορισμό σας πληκτρολογώντας τον στη γραμμή Αναζήτηση τοποθεσίας ή κάνοντας κλικ στον χάρτη. Αφού το κάνετε, κάντε κλικ στο Αποστολή στο αυτοκίνητο και το σύστημα πλοήγησης θα προγραμματιστεί ώστε να είναι έτοιμο για τη διαδρομή σας.

 

ΠΛΟΗΓΗΣΗ

ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΣΤΑΘΜΟ ΦΟΡΤΙΣΗΣ;

Μπορείτε να βρείτε σταθμό φόρτισης κάνοντας κλικ στο εικονίδιο χάρτη στην πάνω πλευρά της κεντρικής οθόνης και στη συνέχεια είτε να πατήσετε το εικονίδιο φόρτισης στο κάτω μέρος της οθόνης είτε να πληκτρολογήσετε ένα ερώτημα στη γραμμή αναζήτησης στην οθόνη χάρτη.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΟΗΓΗΘΩ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ;

Στην οθόνη χάρτη μπορείτε να κάνετε κλικ στο Σημείο ενδιαφέροντος και στη συνέχεια να πατήσετε το εικονίδιο πλοήγησης ή να κάνετε κλικ στην επιλογή ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ για να στείλετε το σημείο ενδιαφέροντος στο αυτοκίνητό σας.

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω ένα Σημείο ενδιαφέροντος;

Στην οθόνη χάρτη μπορείτε να κάνετε κλικ στα σημεία ενδιαφέροντος (POI) και να επιλέξτε το αγαπημένο σας εικονίδιο.

Πώς μπορώ να στείλω έναν προορισμό στο αυτοκίνητο;

Στην οθόνη του χάρτη μπορείτε να κάνετε κλικ στην επιλογή "POI" (Σημεία ενδιαφέροντος) και να επιλέξετε το εικονίδιο αποστολής στο αυτοκίνητο.

Πόσα σημεία ενδιαφέροντος μπορώ να αποθηκεύσω;

Μπορείτε να αποθηκεύσετε έως και 1.000 σημεία ενδιαφέροντος.

Πόσους προορισμούς μπορώ να στείλω ταυτόχρονα στο αυτοκίνητο;

Μπορείτε να στείλετε στο αυτοκίνητό σας έως και τρεις προορισμούς για ταυτόχρονη πλοήγηση.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

Δεν μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στις Συνδεδεμένες Υπηρεσίες μέσω της εφαρμογής MyMazda.

Για να αποκτήσετε και πάλι πρόσβαση στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1 Ποιο αυτοκίνητο έχετε;
α. Mazda MX-30 2020
2 Έχετε κάνει λήψη της εφαρμογής MyMazda και εγγραφή λογαριασμού;
Αν όχι:
α. Αν έχετε συσκευή iOS (iPhone, iPad), κάντε λήψη της εφαρμογής MyMazda από το App Store. Η συσκευή πρέπει να διαθέτει iOS 9.0 ή νεότερη έκδοση.
β. Αν έχετε συσκευή Android, κάντε λήψη της εφαρμογής MyMazda από το Google Play Store. Η συσκευή πρέπει να διαθέτει Android 7.0 ή νεότερη έκδοση.
3 Έχετε κάνει ήδη εγγραφή στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες;
4 Αν δεν έχετε εγγραφεί στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες, ακολουθήστε τη διαδικασία εγγραφής. Αν είναι απαραίτητο, κάντε λήψη της εφαρμογής MyMazda από το κατάστημα App Store.

Έστειλα πολλαπλά αιτήματα για υπηρεσίες τηλεχειρισμού μέσα σε διάστημα 60 δευτερολέπτων.

Μπορείτε να ζητήσετε μόνο μία υπηρεσία τηλεχειρισμού μέσα σε διάστημα 60 δευτερολέπτων. Για παράδειγμα, αν κατά λάθος ζητήσατε "τηλεχειριζόμενο ξεκλείδωμα" και τώρα θέλετε να στείλετε ένα αίτημα για "τηλεχειριζόμενο κλείδωμα", θα πρέπει να περιμένετε τουλάχιστον 60 δευτερόλεπτα προτού μπορέσετε να στείλετε το δεύτερο αίτημα.

Δεν έχω χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο εδώ και μία εβδομάδα και τώρα δεν έχω πρόσβαση στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες.

Αρκεί να οδηγήσετε το αυτοκίνητο ως συνήθως και οι Συνδεδεμένες υπηρεσίες φυσιολογικά θα αρχίσουν να λειτουργούν και πάλι.

Έχω αποκλειστεί από την εφαρμογή αφότου απέτυχα κατ' επανάληψη να κάνω είσοδο σε αυτή.

Αν κάνατε πέντε αποτυχημένες απόπειρες εισόδου θα πρέπει να περιμένετε πέντε λεπτά προτού επιχειρήσετε να κάνετε είσοδο και πάλι.

Η επιλογή Τηλεχειριζόμενου κλειδώματος/ξεκλειδώματος δεν λειτουργεί.

Ελέγξτε ξανά το όχημά σας. Η επιλογή κλειδώματος/ξεκλειδώματος δεν θα λειτουργεί αν ο κινητήρας βρίσκεται σε λειτουργία, το κλειδί βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο ή κάποια από τις πόρτες είναι ανοιχτή.

ΘΕΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Μπορώ να χρησιμοποιώ τις λειτουργίες Συνδεδεμένων υπηρεσιών και κατά τη διάρκεια ενημέρωσης της εφαρμογής;

Ενδέχεται να μην είναι δυνατή η χρήση ορισμένων Συνδεδεμένων υπηρεσιών κατά τη διάρκεια μιας online ενημέρωσης του MyMazda.

ΤΙ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΕΠΗΡΕΆΣΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΆ ΤΗ ΛΉΨΗ;

Οι κακές καιρικές συνθήκες, οι απομακρυσμένες τοποθεσίες, οι κλειστοί χώροι και τα υπόγεια γκαράζ μπορούν να επηρεάσουν την υπηρεσία σας. Χρησιμοποιήστε την ένδειξη επιπέδου λήψης ραδιοκυμάτων στη μονάδα επικοινωνίας για να προσδιορίσετε αν επηρεάζεται η λήψη των Συνδεδεμένων υπηρεσιών σας. Για λεπτομέρειες σχετικά με τους περιορισμούς του συστήματος, ανατρέξτε στους Όρους και Προϋποθέσεις.

 

ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ

Πώς μπορώ να καλέσω την οδική βοήθεια;

Επιλέξτε Τα αυτοκίνητά μουαπό το κύριο μενού. Κάτω από το αυτοκίνητο, επιλέξτε Οδική βοήθεια. Θα εμφανιστεί η διεύθυνση της τρέχουσας θέσης σας, ώστε να ενημερώσετε την ομάδα της οδικής βοήθειας κατά την κλήση σας (βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις τοποθεσίας του τηλεφώνου σας είναι ενεργοποιημένες για να εμφανίζεται η διεύθυνση της τρέχουσας τοποθεσίας σας). Κλήση: θα εμφανιστεί ένας αριθμός επικοινωνίας ή ένα κουμπί κλήσης ώστε να μπορέσετε να κάνετε κλήση απευθείας. Σημειώστε ότι ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις αν καλέσετε υπηρεσία οδικής βοήθειας σε άλλη χώρα. Για περισσότερες λεπτομέρειες, απευθυνθείτε στον πάροχο της κινητής τηλεφωνίας που χρησιμοποιείτε.

Πώς μπορώ να πω στον εκπρόσωπο της οδικής βοήθειας πού βρίσκομαι όταν χρειάζομαι βοήθεια;

Τα στοιχεία της διεύθυνσής σας θα αποσταλούν και θα εμφανιστούν στον εκπρόσωπο.

Αν βρίσκεστε στο εξωτερικό καλέστε απευθείας στο τηλέφωνο υποστήριξής μας +498955987214