2
Για αυτήν την έρευνα, η Ipsos MORI χρησιμοποίησε ένα online αντιπροσωπευτικό δείγμα 12.072 ενηλίκων από επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές τον Μάρτιο του 2019 (Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Ισπανία, Σουηδία και Ελβετία), για λογαριασμό της Mazda.
3
Χρόνοι φόρτισης με βάση τις μέσες ώρες αιχμής και άλλους παράγοντες, όπως τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας, τη θερμοκρασία και άλλα.