Ο συνδυασμός ενός περιστροφικού κινητήρα διπλού ρότορα και ενός συστήματος EV παρέχει στο Mazda Iconic SP μέγιστη ισχύ 370ps.
"Υπάρχουν αρκετές πηγές ενέργειας για καύσιμα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα", λέει η Saga σχετικά με το εύρος των πηγών καυσίμου που είναι διαθέσιμες στα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα. "Υπάρχουν διάφορα συνθετικά καύσιμα, που παρασκευάζονται με τη χρήση υδρογόνου και CO₂- και βιοκαύσιμα, που παρασκευάζονται από πρώτες ύλες, συμπεριλαμβανομένων των φυτών, τα οποία είναι συμβατά με τους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ αντίστοιχα".
Εν μέσω της σταδιακής στροφής της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση, αυτή η προηγμένη καινοτομία του περιστροφικού κινητήρα θα μπορούσε να αναδειχθεί σε κρίσιμη μακροπρόθεσμη λύση. "Ο περιστροφικός κινητήρας μπορεί να είναι ταυτόχρονα πολύ συμπαγής και πολύ ισχυρός", λέει ο Saga. "Αυτό είναι ένα πλεονέκτημα, αλλά επίσης μπορεί να τροφοδοτηθεί με διάφορους τύπους καυσίμων, και αυτό θα μπορούσε να μας δώσει ένα πλεονέκτημα στον αγώνα για την εξεύρεση μιας εφικτής λύσης για το μέλλον της κινητικότητας".