Με τις πρώτες εντυπώσεις, θα ήταν παράλειψη να συγκρίνει κανείς έναν δακτύλιο ανάρτησης - κάθε μεμονωμένο κομμάτι δεν έχει πλάτος μεγαλύτερο από πέντε ίντσες - με ένα ζευγάρι ξυλάκια. Υπάρχει, ωστόσο, περισσότερο κοινό έδαφος μεταξύ των δύο από ό,τι ίσως αντιλαμβάνεστε. Όπως εξηγεί ο Yasuyoshi Mushitani της Mazda, υπάρχουν πολύ περισσότερα στον κουζινέτο ανάρτησης από ό,τι φαίνεται με το μάτι.
Στο τραπέζι είναι τοποθετημένα πέντε ζευγάρια ξυλάκια, που ανεβαίνουν από τη χαμηλότερη αντιληπτή ποιότητα στην υψηλότερη. Το πρώτο σετ προέρχεται από ένα σετ κουτιών Bento, το επόμενο από ένα κατάστημα ψιλικών. Το τρίτο και το τέταρτο προέρχονται από πολυτελή εστιατόρια και το πέμπτο σετ, σημειωτέον, είναι ένα ειδικά κατασκευασμένο ζευγάρι χειροποίητων ξυλάκια μπαμπού, τα οποία κάποτε άλλαξε και διαμόρφωσε ένας συγκεκριμένος χρήστης - ο Shunji Tanaka, ο σχεδιαστής του αρχικού Mazda MX-5. Κατασκευασμένα από μπαμπού, ο Tanaka χρειάστηκε περίπου 40 χρόνια για να βρει το σωστό σχέδιο- και είναι τοποθετημένα έτσι ώστε ο Yasuyoshi Mushitani, ανώτερος επικεφαλής μηχανικός, Τμήμα Ανάπτυξης Δυναμικής Σασί της Mazda, να μπορεί να περιγράψει τη σημασία του δακτυλίου της ανάρτησης: ένα μέρος σε μέγεθος παλάμης, αλλά ζωτικής σημασίας, που βρίσκεται στο σύστημα ανάρτησης κάθε οχήματος και το οποίο φαίνεται να έχει μικρή ομοιότητα με ένα σετ ξυλάκια.
Για να επιτευχθεί η σωστή ισορροπία μεταξύ αυτοκινήτου και οδηγού, ο δακτύλιος ανάρτησης μπορεί να ρυθμιστεί σε βήματα 0,1 mm.
Ωστόσο, τα ξυλάκια, ενθουσιάζεται ο Mushitani, είναι η ιδανική αναπαράσταση του τρόπου με τον οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί η ευαίσθητη αφή, ακόμη και στο μικρότερο επίπεδο, κατά την οδήγηση. Λεπτά, κωνικά και ελαφριά, ο χρήστης γνωρίζει αμέσως πόση πίεση πρέπει να ασκήσει στο πιάτο και μπορεί να λάβει άμεση ανατροφοδότηση αφής για το φαγητό που αγγίζουν τα ξυλάκια. Ακόμα και το υλικό που χρησιμοποιείται για την κατασκευή των chopsticks, όπως το μπαμπού, μπορεί να αλλάξει τη γεύση του φαγητού και τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτό το συνολικό γεύμα. Τα chopsticks, όπως λέγεται, θα πρέπει επίσης να λειτουργούν ως προέκταση της ανθρώπινης αφής και όχι ως μια απλή συσκευή για την κατανάλωση φαγητού. Είναι αυτές οι ομοιότητες, πιστεύει ο Mushitani, που ευθυγραμμίζονται με τη φιλοσοφία της Mazda ως προς τα κουζινέτα ανάρτησης και που βοηθούν επίσης τον οδηγό να αισθάνεται πιο άνετα, να έχει τον έλεγχο και να "γίνεται ένα" με το όχημα, είτε πρόκειται να αντιμετωπίσει κυματιστούς δρόμους, είτε κακοτράχαλες διαδρομές, είτε κλειστές στροφές.
Για όσους δεν γνωρίζουν, ο δακτύλιος είναι ένα μικρό, μαλακό μέρος του συνολικού συστήματος ανάρτησης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου, να μειώνει το θόρυβο κάτω από το αυτοκίνητο και να ελέγχει το μέγεθος της κίνησης που υφίσταται το πλαίσιο του οχήματος κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ιδιαίτερα κατά τη στροφή. Αυτά τα στοιχεία, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι εξίσου σημαντικά με οποιοδήποτε από τα εντυπωσιακά εξωτερικά στοιχεία της Mazda. Το γεγονός ότι κάθε κομμάτι κουζινέτου παίζει τόσο μεγάλο ρόλο με μικρή παρουσία είναι ένα ακόμη θαύμα της μηχανικής.