Η είσοδος του Turnpike ξεκινά στη βάση μιας τεράστιας οροσειράς που δεσπόζει στον λαμπερό κόλπο Sagami και η διαδρομή ανεβαίνει πάνω από 1.000 μέτρα σε 14 χιλιόμετρα. Δεν χρηματοδοτείται πλέον από τη Mazda και μερικές φορές είναι γνωστή απλώς ως Hakone Turnpike, υπάρχει όριο ταχύτητας 50 χιλιομέτρων, πράγμα που σημαίνει ότι η σημερινή διαδρομή είναι ίσως κάπως πιο ήρεμη από ό,τι περιμένει η ιστορία, αλλά χαίρομαι γι' αυτό. Η πρώιμη θέα προς τη θάλασσα είναι θεαματική και ο δρόμος είναι γεμάτος με σπρέι από χρυσά φύλλα, καθώς το απαλό άγγιγμα του φθινοπώρου σαρώνει με το ιαπωνικό αεράκι. Αφιερώνω μια στιγμή για να θαυμάσω την ευελιξία του CX-5. Μόλις πριν από δύο ώρες, ένιωθα σαν να είχε γεννηθεί για την πόλη, καθώς έτρεχε στα στενά δρομάκια του Τόκιο, που συνήθως είναι το καταφύγιο των ιαπωνικών αυτοκινήτων Kei. Στη συνέχεια, στον αυτοκινητόδρομο, είχε γίνει ένα καθαρό SUV, καταναλώνοντας ομαλά τα χιλιόμετρα στο ταξίδι μας προς το νότο. Τώρα, καθώς σαρώνουμε στο βουνό, το εξατάχυτο κιβώτιο Skyactiv-Drive και το σύστημα i-Activ AWD αρχίζουν να βάζουν τη σκληρή δουλειά, οδηγώντας με αβίαστα από τη μία στροφή στην επόμενη. Πολύ γρήγορα, ξεπερνάμε το όριο των δέντρων και φτάνουμε στην κορυφή, στον πύργο παρατήρησης και στην απίστευτη θέα του όρους Φούτζι.