ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΟΥ

 

Εδώ μπορείτε να βρείτε απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σας σχετικά με τον τρόπο αλληλεπίδρασης του Mazda σας –ή περισσότερων Mazda– με την εφαρμογή MyMazda. Προσθέστε ή αφαιρέστε οχήματα από τον λογαριασμό σας MyMazda, δείτε πώς μπορείτε να πραγματοποιήσετε ζεύξη της εφαρμογής με το αυτοκίνητο και δείτε συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΣΑΓΩ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΟΧΗΜΑ;

Υπάρχουν δύο τρόποι: Μπορείτε να προσθέσετε αυτοκίνητο από την ενότητα Το όχημά μου με το κουμπί προσθήκης οχήματος. Θα πρέπει να κάνετε σάρωση του αριθμού πλαισίου VIN ή να εισάγετε τον VIN χειροκίνητα για να δείτε το όχημά σας. Η αντιπροσωπεία της Mazda θα συνδέσει ένα όχημα με το προφίλ σας και οι λεπτομέρειες θα εμφανιστούν αυτόματα στην ενότητα της εφαρμογής Το όχημά μου.

Πώς μπορώ να αφαιρέσω ένα όχημα από την ενότητα Το όχημά μου)

Υπάρχουν δύο τρόποι για να αφαιρέσετε ένα όχημα από την ενότητα Το όχημά μου: Μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε με τον αντιπρόσωπο της προτίμησής σας είτε να επιλέξετε τη λειτουργία επεξεργασίας οχήματος στην ενότητα Το όχημά μου και να κάνετε κλικ στην επιλογή αφαίρεσης οχήματος.

Πώς μπορώ να κάνω επεξεργασία οχήματος από την ενότητα Το όχημά μου;

Στην ενότητα Το όχημά μου μπορείτε να κάνετε επεξεργασία οχήματος από το μενού στα δεξιά.

Πού μπορώ να βρω τον αριθμό VIN;

Μπορείτε να βρείτε τον VIN σε αυτοκόλλητο στο μαρσπιέ της πόρτας του οδηγού, στη βάση του παρμπρίζ, κάτω από το πατάκι της πλευράς του οδηγού, στην άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας ή στην φορολογική σας δήλωση.

Πώς μπορώ να αλλάξω όνομα οχήματος;

Μπορείτε να αλλάξετε το όνομα του οχήματός σας στην ενότητα επεξεργασία οχήματος.

Τι να κάνω αν η επιλογή Το αυτοκίνητό μου εμφανίζει ανακριβείς πληροφορίες;

Αν πιστεύετε ότι τα στοιχεία που εμφανίζονται για το όχημά σας στην εφαρμογή MyMazda είναι ανακριβή, επικοινωνήστε με την ομάδα σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relations Team) στη διεύθυνση mmukassistance@mazdaeur.com.

ΠΟΣΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ MYMAZDA;

Μπορείτε να καταχωρήσετε έως και 10 οχήματα στον ίδιο λογαριασμό.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΗΞΕΙ Η ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΖΕΥΞΗ ΤΟΥ MYMAZDA;

Ναι, ο κωδικός εξουσιοδότησης λήγει μετά από 5 λεπτά κατά τη ζεύξη του MyMazda με ένα όχημα.
Αν λήξει, μπορείτε να ζητήσετε νέο κωδικό εξουσιοδότησης στην εφαρμογή MyMazda.
Αρκεί να επιστρέψετε στην Εγγραφή στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες, να προχωρήσετε στο βήμα "Request Authorisation Code" (Αίτημα κωδικού εξουσιοδότησης) και να πατήσετε Αίτημα.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΩ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ MYMAZDA;

Αν πρόκειται να πάψετε να είστε κάτοχος ενός οχήματος Mazda που χρησιμοποιούσε Συνδεδεμένες υπηρεσίες και σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε ένα άλλο όχημα Mazda, διαγράψτε τις πληροφορίες εγγραφής του οχήματος που χρησιμοποιούνται από τις Συνδεδεμένες υπηρεσίες ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

1 Πατήστε Το όχημά μου από το ΜΕΝΟΥ
2 ΠατήστεΕπεξεργασία οχήματος από την καρτέλα ενεργειών
3 Πατήστε ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ
4 Διαβάστε προσεκτικά την ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ και πατήστε ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ


Αν είστε βέβαιοι ότι θέλετε να διαγράψετε το όχημα θα αφαιρεθείτε ταυτόχρονα και από τις Συνδεδεμένες υπηρεσίες. Οι πληροφορίες πελάτη θα παραμείνουν στο σύστημα και έτσι, αν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε στη συνέχεια ένα Mazda με δυνατότητες Συνδεδεμένων υπηρεσιών, θα μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή MyMazda όταν κάνετε εγγραφή του νέου σας οχήματος.

ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Για να μην μείνει καμία ερώτησή σας αναπάντητη, βρείτε απαντήσεις για τις πιο συχνές ερωτήσεις στις άλλες κατηγορίες.